• chamor

Pst.. Tyck till

Ja.. Jag tänkte testa att ta kort på mig själv för jag var för blyg för vanlig Secret box och kassan tröt.. Så jag tog själv bilder med självutlösare.. Blev ganska nöjd faktiskt!! Tänk vad lite photoshop kan göra Kika gärna i mina starka bilder och ge en kommentar.. Obs.. Tar bort bilderna ganska snart.. Trivs itne med tanken att de finns på internet!

• Svar på tråden Pst.. Tyck till
  • chamor

Jag har en systemkamera iofs men har inte använt den så mycket.. Har en lite trådlös uttryckare som jag använde flitigt och sen gjorde det SÅÅÅÅ mycket att göra bilderna svartvita och så suddiga i kanterna! Orginalen var inte så fina

• chamor

Hihi.. Va glad jag blir! Tack allihop! Tyckte det var jättejobbigt att skicka in bilderna till tryckeri så att någon annan ska se dem men det blir ju lite mer proffsigt då och hon jag hade kontakt med var jättetrevlig.. Skönt att hon inte kommenterade bilderna så mycket

• lillP

Fina bilder! Imponerande att du lyckades få till dem så bra med självutlösaren

• Cantaton

Det låter väldigt vackert av dig att överlämna även den låten. Han kommer uppskatta det jättemycket, tror jag.

• chamor

Jo jag tyckte det

Cantaton skrev 2008-07-31 11:16:42 följande:
    Och passande titel på skivan
    [/citat]
    Cantaton skrev 2008-07-31 11:16:28 följande:
    [citat]
    Det låter väldigt vackert av dig att överlämna även den låten. Han kommer uppskatta det jättemycket, tror jag.
    Det var fruktansvärt att behöva sjunga in och lyssna på själv. Tänkte sjunga på festen okcså.. Ihhhh.. En vecka kvar.. Magnip! Behöver öva mera.. Men det är bara av kärlek för jag vill egentligen inte men vet att han skulle bli så rörd då Men lite får man väl bjussa på sig när det är bröllopet!
  • bridesilly

Jättefina bilder. Att man lyckas ta så fina själv Bra uppfinning med självutlösare

• Victualia

Snyggt!! jag tog min kompis till hjälp och det blev faktiskt också riktigt bra :)Och kul hade vi också. Skickade in dem och fick dem i ett liten svart album. Längtar tills han får se dem - såååå otippat för att vaa mig;)(Det kostade 250:- spänn)

• Daa

Håller med om att det var fina bilder. Och imponerande att du tagit dem själv!

• chamor

Så.. Tack för visat intresse nu tar jag bort bilderna.. Iaf tills vidare!

• elsi

såg inte bilderna de var nog jätte fina enligt svaren... men var hittade du den fina brud paret till tårtan!! jag ramlade ur sängen när jag sov med min m2b i början.... det var sååååååå roligt!!

• chamor

Hehe Den hittade vi aldrig.. Gör egen tolkning av den genom att ha den när brudgummen är på tårtan och hon står nedanför och räcker upp handen. Vi trycker helt enkelt ner henne i tårtan så ser det ut som hon ramlat ner Ska spela en sång min m2b gjort under tårttagandet "jag ramla ner i ett hål som är stort" Men vet att de finns en dansk sida som säljer "orginalbrudparet" för typ 500... Kan leta om du är intresserad..

• T and T

Åhh, typiskt att jag missade bilderna, hade varit såå kul att få se hur de kan bli om man tar dem själv. Ja ja, så går det när man är steget efter..

• Snart fru Nilsson

Jag missade också bilderna, Men de blev säkert kanonfina!

• Snart fru Wennerström

ååh, bilderna låter superfina, synd att jag inte han med för inspiration

• anna 2008

Även jag är lite nyfiken men missade "showen" . Blir det en reprisvisning ?

• dfk

Missade också bilderna, men de var säkert väldigt fina!

Svar på tråden Pst.. Tyck till