piteå
har flyttad in från högakusten till piteå för något år sedan men känner inte så många vart hittar man nya vänner vid 29 år
har flyttad in från högakusten till piteå för något år sedan men känner inte så många vart hittar man nya vänner vid 29 år
bodde i Piteå i fyra år och hade mycket svårt på det området ...
Men det går nog. Har du flyttat dit i studier eller till en blivande? :)
aha, trivs du i Piteå?
Du har aldrig träffat någon annan här ifrån sidan?
Hej, hej... 30-åring från Piteå här. Konstigt det där, att det alltid är så svårt att få vänner i vuxen ålder. Jag minns som barn var det ju så lätt. Man gick bara fram till nån helt vilt främmande och frågade om man kunde leka. När man är vuxen är man så rädd för vad alla ska tycka (iaf jag). Flyttade själv till trollhättan när jag var 20 år, bodde där ett år, men lärde aldrig att känna någon på riktigt
Nä, visst är det så. Känner igen det från vår mammagrupp. Men då var man ju barnledig och den enda man såg i princip var ju bebben. Inte konstigt att man till slut började längta till jobbet, man tidigare var rätt så less. Vart i Piteå bor du?
Okey, bor själv i Långnäs. Vi köpte hus -05, ett riktigt renoveringsobjekt. Jobbar du nu, eller är du mammaledig?
Min lille grabb har just fyllt tre. Är det full fart på din med? Tråkigt att bli arbetslös, vad jobbade du med tidigare? Själv jobbar jag inom landstinget. Men nu är jag långledig, har kombinerat föräldraledighet med semester, så det är skönt, nu när sommaren äntligen verkar ha anlänt på riktigt.