• grisen81

fotograf tack i sthlm....

Vi ska ha en bröllopsfest i september och vill då ha bra bilder. Vet någon en bra fotograf som kan komma och ta foton i Grödinge-sthlm? Inga överpriser...vill alltså ha utomhus kort...

• Svar på tråden fotograf tack i sthlm....
  • Mrs Van Derkamp

Gifter ni er i år?Då kan det bli svårt att få tag på fotograf i september...

• grisen81

jaha är det sånt tryck alltså...ja i år...

• Godisråttan

www.orasisfoto.se
    De är superduktiga och har bra priser! Georgios där är så engagerad och proffsig! Kolla våra foton i galleriet.

• anna 2008

Mors lille olle skrev 2008-07-30 11:37:52 följande:

Jag tror inte att linda är den rätta för just detta uppdragdär grisen81 vill inte ha några över priser och Linda går från 6500i det lilla paketet
    Fast det tycker inte jag är något "överpris" direkt om man vill ha en riktigt duktig fotograf som lägger mycket tid på bilderna och albumet. Jag är snarast fundersam hur de som är mycket billigare får det att gå runt (vilket jag faktiskt var dumärlig och sa till Linda när vi träffade henne, dvs att vi tyckte att hon var för billig )!

Vi ska i alla fall ha Lindísima och tycker att hon är prisvärd för sin kvalité och stil men jag tror nog som Stitch att hon kanske är bokad redan. När vi bokade henne för många månader sedan var vi bland de sista som hon sa hon kunde åta sig under sommarsäsongen i år.

Andra fotografer som vi tittade på innan vi bokade var en tjej som heter Åsa på www.ozdelau.com och Orasis som Godisråttan länkar till.
  • anna 2008

Kom på en sak till... I den prislista vi fick och som gäller 2008 börjar Lindisima på 4 500 kr, inte 6 500 kr!

• grisen81

Nu håller vi tummarna att en släkting ska komma på bröllopsfesten som är hobbyfotograf! Hoppa,hoppas....

• Mors lille olle

anna 2008 skrev 2008-07-30 12:39:22 följande:

Kom på en sak till... I den prislista vi fick och som gäller 2008 börjar Lindisima på 4 500 kr, inte 6 500 kr!
    Hon har höjt alla sina priser inför 2009

Olle
  • anna 2008

Mors lille olle skrev 2008-07-30 22:03:30 följande:

Hon har höjt alla sina priser inför 2009Olle
    Fast det var ju i år TS frågade om...

Jag kollade på Lindisimas hemsida och även om hon verkar ha höjt till nästa år så börjar hon på 6 000 kr, inte 6 500 kr(vilket kanske inte spelar någon roll men rätt ska väl vara rätt ).

haksa: Studio Livias hemsida tyckte jag också om men jag gillar faktiskt de vanliga porträttbilderna där lite bättre än just bröllopsbilderna. En del av make-up-bilderna var jättesnygga!
  • Soon and very soon

kate gabor håller till på söder i sthlm

• haksa

anna 2008 skrev 2008-07-31 15:09:01 följande:

haksa: Studio Livias hemsida tyckte jag också om men jag gillar faktiskt de vanliga porträttbilderna där lite bättre än just bröllopsbilderna. En del av make-up-bilderna var jättesnygga!
    Jag tycker om Lindisimas bilder men jag tycker att hon har samma styl på alla bilder (kompositionen,känsla) men StudioLivia har olika stylar och annorlunda bilder och det är det som jag tycker om.
  • laris

Vilket bra tips!!

Mors lille olle skrev 2008-07-30 11:37:52 följande:

Jag tror inte att linda är den rätta för just detta uppdragdär grisen81 vill inte ha några över priser och Linda går från 6500i det lilla paketetKolla på www.fotosidan.se/classifieds/&skip=0där fins det bra amatörer och proffs till vättiga priser Olle
  • laris

Förlåt men jag tyckte inte att de bilderna var särskild speciella....Men alla tycker väl olika!

razza skrev 2008-08-03 21:30:36 följande:
    K-G Z Fougstedt är helt otrolig. han har arbetat som pressfotograf med flera priser i Årets Bild. Nu har han börjat med bröllop också. JAg tror inte att han är så uppbokad eftersom han just startat. kolla in bilderna på www.kgz.se/julia/albumwww.kgz.se/belindaHans email är kgz@kgz.se
  • Essovich

Man kan kolla på modellbilder.se oxå. Var någon som tipsa om det innan i en annan tråd. Där kan man söka på fotografer efter län.

/Jessica

• Augustibruden 2008

Vi ska ha fotograf Karin Skog, toppen tjej!
    Kolla in hennes hemsida!

Lycka till!

• tapjac

Vi gifte oss den 26/7 och vi rekommenderar varmt vår fotograf Johan Halsius www.halsius.se

egentligen filmfotograf men tog grymt bra bilder på oss under vigseln, festen och 1,5 timme porträttbilder utomhus...

han tog så fina bilder och såg till att vi stod i rätt ljus!
    inga fula skuggor... vi ser så ljuvliga och släta ut i hyn :)

Svar på tråden fotograf tack i sthlm....