• Mrs Van Derkamp

Secret Box i Dalarna?

Hej!
    Någon som vet nån fotograf som gör "Secret Box" bilder i Dalarna?

• Svar på tråden Secret Box i Dalarna?
  • Akvavit

Japp, jag vet att Patrik Lindström i Borlänge gör, www.patriklindstrom.com/, även Petra Rogström utanför Falun gör såna, www.fotografpetra.com/.

Men jag gjorde mina (fantastiska! ) bilder hos Linslusen i Avesta. Jag gillade hennes bäst, jag gjorde svartvita med mycket skuggor som dolde det som behövde döljas. Jag var extremt skeptisk när jag gick dit, och resultatet blev långt över förväntan. Så henne rekommenderar jag verkligen! www.linslusen.com/

• fredag den 13e

Akvavit: Vad kostar det på Linslusen? Och vad ingår.

• Alla Hjärtans Dag

Jisses.. märks att jag inte hänger med i morderna grejer..;o)) VAd är "Secret Box" bilder??? Bara nyfiken..För som jag säger..alltid lär man sig något nytt.. ;o)

• fredag den 13e

Alla hjärtans dag: Lättklädda, sensuella bilder i ett album att ge til m2b som morgongåva.

• Akvavit

När jag gjorde mitt i januari/februari var det så här: Hon har två paket; ett där du blir stylad av en hår och sminktjej före och ett där du fixar dig själv. Priserna är 2500:- med styling och 1500:- utan. Då ingår fotografering i studio, retuschering och 8 förstoringar i fint album.
    Min numera man blev jätteglad och rörd över bilderna och tyckte de var superfina!

fredag den 13e skrev 2008-08-05 12:35:21 följande:

Akvavit: Vad kostar det på Linslusen? Och vad ingår.
Svar på tråden Secret Box i Dalarna?