• avil

    LÄNGTAR till bröllopet!

    vi är ju hemliga-ingen vet!! men jag LÄNGTAR så! o håller på spricka av längtan o vill bara skrika ut att JAG ska gifta mig!!
    Vill ha min man!!,vill bli hustru!!,vill ha min klänning,vill ha min ring,vill liksom allt nu...o kan inget säja till nån...??
    var på min älskade kompis bröllop igår..o det var SÅ härligt att se de!! Man blir så inspirerad!!
    Jisses-hur gör man-då man bestämt att ha det hemligt?? jisses.det kryper i kroppen!!!

  • Svar på tråden LÄNGTAR till bröllopet!
  • avil

    för att det ej skulle bli tor sak av det! vill INTE det......

  • avil

    tor sak= Stor sak.......hehe...
    far ju till utlandet o vill inte ha nt "ståhej..."!

  • aikidoaasa

    Kommer det inte att finnas några vittnen med som ni känner so ni kan dela med?

  • Fröken förväntan

    Men nu behöver du inte vänta såå länge till

  • avil

    karinojohan-den 15 sep. vigs vi på flygplatsen bara snabbt-sen den 22a har vi vigselcermoni i cypern .

    frökenförväntan-nä...inte så länge kvar! o än har jag inte fållat upp klänning köp skor eller gått sminkkursen......

  • Fröken förväntan
    avil skrev 2008-08-12 14:04:10 följande:
    karinojohan-den 15 sep. vigs vi på flygplatsen bara snabbt-sen den 22a har vi vigselcermoni i cypern .frökenförväntan-nä...inte så länge kvar! o än har jag inte fållat upp klänning köp skor eller gått sminkkursen......
    Har du bokat tid för att sy upp klänning och å sminkkurs?
  • Fröken förväntan

    Ah, då förstår jag att du är lite stressad men än är det ju över en månad kvar . Kan du inte boka nu då? Eller måste du vänta på något annat? Eller får du helt enkelt inte ändan ur (som jag inte får med mycket )

  • avil

    Får det inte att bli av bara?! Mycket pga att vi måste lämna våra barn till nån,då min man måste köra mig......av olika anledningar!
    DÄRFÖR blir det ej..Nu såg jag dessutom att de bara har öppet mån+tis+torsdag.INTE bra alls då jobbar ju han.Hade räknat m att kunna fara en fredageftermiddag...
    Detta är ju deras sommartid,undra då de ändrar det??
    jisses.....

  • avil

    jaja,MÅSTE bara få det gjort-måste fara själv annars... men barnen kan jag INTE ha med..Det går INTE i en brudaffär!!

  • karinåjohan

    Då är det nedräkning, med andra ord! Själv har jag aslångt kvar... Fast det är nog lika bra, eftersom vi inte bokad lokal än... Gulp!

  • Fröken förväntan
    avil skrev 2008-08-12 14:23:41 följande:
    jaja,MÅSTE bara få det gjort-måste fara själv annars... men barnen kan jag INTE ha med..Det går INTE i en brudaffär!!
    Önskar jag var närmre och kunde hjälpa till. Sitter här och blir galen snart av att inte ha något att göra. Tog examen i juni och håller på att leta jobb men det går lite trögt... semestertider! Du har ingen annan som kan ta barnen en liten stund... antagligen inte för då hade du säkert redan bett om hjälp .

    Hmmmm, har inga bra tips men kan skicka en liten uppmuntran om att det löser sig för det gör det alltid på ett eller annat sätt!
    Kom på att det finns en film om att lägga festmake på kicks hemsida...i väntan på att den riktiga makeup-kursen ska bli av www.svenskakyrkanboras.com/www/live/dokumentmallar/Standard.aspx
  • avil

    har bokat tid nu.de HADE öppet på fredagar! så jag far själv fre 22a o får det gjort!

  • Fröken förväntan
    avil skrev 2008-08-12 14:44:55 följande:
    har bokat tid nu.de HADE öppet på fredagar! så jag far själv fre 22a o får det gjort!
    Gött! Bra jobbat
  • avil

    Ah.....ska bara hitta en liten väska att ha med,o skor... o små hårklämmor till håret.

  • Fröken förväntan

    Visst är det konstigt att varje gång man har fixat en grej så kommer man plötsligt på fem nya...

Svar på tråden LÄNGTAR till bröllopet!