Jag har världens bästa vänner!!!!!! OBS långt!
Så blev man både grundlurad och hippad igår!
Fram tills för 2 veckor sedan var jag hundra på att min hippa skulle bli av igår men sedan tvekade jag mer och mer...
Min sambo sa att han hade planerat en överraskning vilket inte händer allt för ofta.... tyvärr.
Han började morgonen med att låta mig få sovmorgon från dottern som alltid vaknar kl 6. Sen satte han på kaffe åt mig och åkte och handlade en mysig frukost. Sen badade han och dottern och satt på sig finkläder vilket fick mig att tänka att han verkligen hade planerat något speciellt.
Kl 12.45 satte vi oss i bilen och då var jag verkligen nervös då jag inte tycker om att inte ha kontroll. Vi hamnade på Kungsholmen och började prommenera. Vi gick slutligen förbi Clarion hotell och då passade jag på att nämna att hit ville jag gå någongång då deras relaxavdelning tydligen skulle vara helt underbar....
- Då går vi väl in då säger han plötsligt och går mot ingången.
Jag tittade efter honom en stund innan jag följde efter.
Och där inne står alla tjejer och väntar på MIG. Jag fattade inte först eftersom alla som stog där egentligen var uppbokade på annat....
Min chef som egentligen skulle jobba, en kompis som skulle på date, en annan som skulle vara bortrest osv. Sen trillade polletten....
Vi hade en underbar dag på spa med utomhuspool på taket och utsikt över hela stockholm i gassande värme (som jag älskar) och så fick jag en helkroppsmassage och ansiktsbehandling och 19.30 hade de bokat bord på en fin restaurang i Gamla stan.
Hela dagen var bara jag och alla tyckte det var jättemysigt att få vara delaktiga i "aktiviteterna" och kunna gå på behandligar de med. De hade verkligen planerat dagen efter hur jag är och vad jag tycer om. 10 solar av 5 möjliga!!!
Tack tjejer och sambo (som lyckades hålla minen) för en av de bästa dagarna i mitt liv!!!