kanske måste flytta fram bröllopet velar just nu.....
Vi har ganska gott om tid på oss så att ändra datum är i och för sig inte något jätte problem mer än att vi ju nu sagt till alla att det ska vara den 1 aug 2009. Varför måste vi eventuellt flytta bröllopet då, jo det är så här att min sambo orienterar (jag med men det är på grund/tack vare honom). Förra veckan var O-ringen naturligtvis var vi där och passade då på att berätta om nästa sommar då många av dem som var med från klubben kommer bli bjudna då de varit vän med min man 2be i många år nu. Det visar sig då att klubben tydligen har tänkt åka på träningsläger i Schweiz som startar den 2 aug 2009. Eftersom det rör många av de gäster som min blivande man vill bjuda några kommer få heders uppdrag (om de vill klart!) men vågar vi ha kvar datumet och riskera att kanske inte alla kommer eller nu när vi vet i förväg kan planera upp det lite mera och skicka ut ett nytt datum i tid? Hade velat ha det i augusti för då träffades vi men kan inte ha det senare i aug pga av mitt jobb och har vi det tidigare än vi tänkt så måste vi ju tänka på O-ringen igen om vi nu ska ta hänsyn till orinteringen......
Urs svårt det här.....