• Waersta

Förlåt, jag vet ni fått vänta ;o)

Äntligen har jag tagit mig tid att lägga upp lite bilder från vårat bröllop den 19/7. Orken har inte riktigt funnit sig efter vigseln, men åååååh vad roligt det var!

Skulle kunna skriva hela berättelsen från dagen, men yngsta sonen vill se bolibompa nu och jag sparar nog historien till en annan dag.

Ta en titt på bilderna istället! holmlund.weddingannouncer.com

• Svar på tråden Förlåt, jag vet ni fått vänta ;o)
  • Fröken förväntan
    Waersta skrev 2008-07-27 22:41:03 följande:
    dfk, Fröken Larsson, Fröken förväntan, Lollick, Lady o Lufsen, MrsWelch, HelenaOlivia, Pienaar, trampetroll, Tutik och Prasart, FruRålin080808. Tack så hemskt mycket!!Fotografen hette Andreas Olsson.
    Ah, såg namnet i ett tidigare svar när jag redan skrivit såklart. Blindstyre! Tack för att du svarade igen
  • Waersta

Haha, det gör inget. Jag har funderat på om jag ska förklara vem han är eller inte.. men det kanske är lika bra. Andreas jobbar inte som fotograf, iaf inte sån här sorts fotograf. Han är kompis med våra tärnor och marskalk, han stalde iaf upp på at fota oss. En toppenkille!!

Fröken förväntan skrev 2008-07-27 22:42:38 följande:

Ah, såg namnet i ett tidigare svar när jag redan skrivit såklart. Blindstyre! Tack för att du svarade igen
  • Fröken förväntan
    Waersta skrev 2008-07-27 22:51:37 följande:
    Haha, det gör inget. Jag har funderat på om jag ska förklara vem han är eller inte.. men det kanske är lika bra. Andreas jobbar inte som fotograf, iaf inte sån här sorts fotograf. Han är kompis med våra tärnor och marskalk, han stalde iaf upp på at fota oss. En toppenkille!!Fröken förväntan skrev 2008-07-27 22:42:38 följande:
    Duktig fotograf iaf. Superfina bilder och effekter!
    Njut av att vara fru nu
  • jenli

Jättefina bilder! Klänningen var jättefin! :-O

• Maciebrud

Coola bilder, helst den med bilen med öppen motorhuv;) Och sen den med paraplyerna. Jag hade planerat in en sådan bild, men vi fick leva med strålande sol istället. Svårt att få både och, haha.

• Troll1

Grattis Waersta! Din klänning är ju bara helt underbar och du såg ut som en riktig prinsessa i den!

Fantastiskt duktig "amatörfotograf"!

• paradisfågel

Vilka snygga bilder! Stort grattis!

• Miss Blue

Stort grattis ni var superfina!!!!!

• gustafmatilda

GRATTIS, vad vackra ni var! Gillar dina brudskor mot den mossiga texturen på stenen =) Jättefina bilder, verkligen. Vilken lycka det strålar om er!

• TEB08

Grattis! Haller med Troll1 - valdigt duktig amator!!

• Waersta

Tack! Älskade klänningen, men nu när det är över så känns det väääldigt skönt.

jenli skrev 2008-07-28 09:16:18 följande:
    Jättefina bilder! Klänningen var jättefin! :-O
  • Waersta

Jag gillar också bil-bilden. Önskar vi hade sluppit paraplybilderna..

Maciebrud skrev 2008-07-29 23:53:31 följande:
    Coola bilder, helst den med bilen med öppen motorhuv;) Och sen den med paraplyerna. Jag hade planerat in en sådan bild, men vi fick leva med strålande sol istället. Svårt att få både och, haha.
  • Waersta

Tack!! Andreas som fotograferade oss är kanonduktig!! Vi fick ca 1800 bilder som han tog under dagen.. då tillkommer fler bilder, de som vi tog själva med "sladden"

Troll1 skrev 2008-07-30 00:05:46 följande:
    Grattis Waersta! Din klänning är ju bara helt underbar och du såg ut som en riktig prinsessa i den! Fantastiskt duktig "amatörfotograf"!
  • Waersta

paradisfågel & miss blue: TACK!!!

• Waersta

Kul du gillade bilden med skorna! Jag har ca 35 bilder att välja mellan, bara på skorna.

gustafmatilda skrev 2008-07-30 09:27:26 följande:
    GRATTIS, vad vackra ni var! Gillar dina brudskor mot den mossiga texturen på stenen =) Jättefina bilder, verkligen. Vilken lycka det strålar om er!
  • Waersta

Tack! Han är underbart duktig!

TEB08 skrev 2008-07-30 09:42:30 följande:
    Grattis! Haller med Troll1 - valdigt duktig amator!!
  • juma

Stort GRATTIS!! Bilderna och ni är jätte fina:)

• Waersta

Tack!!

juma skrev 2008-08-01 10:03:56 följande:
    Stort GRATTIS!! Bilderna och ni är jätte fina:)
Svar på tråden Förlåt, jag vet ni fått vänta ;o)