• millanros

vad ska du göra (gjort) dagarna före bröllopet??

Tänkte mer om du har några bra tips.. ex om du ska relaxa i bubbelpool? ansiktsbehandlingar? promenader? förbereda mat? duka osv....

Bara kul att veta hur ni spenderar de sista dagarna..

• Svar på tråden vad ska du göra (gjort) dagarna före bröllopet??
  • bridesilly

Fredag 080808
    Dekorera villan & kyrkan,
    Göra naglarna på salong
    Ta det lugnt och äta något gott tillsammans på kvällen ensamma
    Sova

Veckan innan är det klippningar och lite andra skönhetsmetoder som gäller

• Ab fab

Dagarna före bröllopet blev perfekta- avkopplande och härligt egoistiska

Jobbade på onsdagen. Efter jobbet gick jag till hudterapeuten och gjorde ansiktsbehandling. Hon gjorde senare min make up. Drack champagne med den blivande maken på kvällen. Torsdagen gjorde jag naglar (wow. har alltid korta naglar men kände mig så fin och elegant med långa naglar), vaxade och gjorde pedikyr. Efter det blev det massage. Avslutade med middag med vänninor. Fredagen checkade jag in på mitt hotell, badade bastu, simmade i poolen. på kvällen var vi på Liseberg med alla gäster.

• lillaj

Jag jobbar onsdagen innan, halva torsdagen och ledig fredagen. Planen är att göra naglarna klockan två på fredagen och träffa vännerna och äta middag kvällen innan samt bo på hotell nära salongen! på förmiddagen ska vi nog köra till herrgården där festen ska hållas och fixa lite annars gör inte vi så mycket med själva festen.

• millanros

Kul det lät med liseberg

• Ab fab

det var kanonkul. Vi gjorde femkamp o drack öl tillsammans. Många hade flugit in från olika delar av Europa så det var ett kul sätt att umgås. En del barn som inte var med på bröllopet kunde vara med.

millanros skrev 2008-07-26 20:00:49 följande:
    Kul det lät med liseberg
  • Tutik och Prasart

Fredagen den 5/9 då ska det dukas in för bröllopet sen ska jag ut till mina förldrar och ta en lång prommenad med hunden och sen ett bad.
    Jag kommer även att sova där så jag kommer inte se min man för en på bröllopsdagen.

Svar på tråden vad ska du göra (gjort) dagarna före bröllopet??