• aikido­aasa
    Äldre 23 Jul 10:40
    2901 visningar
    13 svar
    13
    2901

    Testa min nya Orbitrek...

    ... nu ska jag testa min nya maskin som jag fick igår. Ska testa den med ett av deras workout program som kom med... kan väl inte stå sen efteråt.

  • Svar på tråden Testa min nya Orbitrek...
  • aikido­aasa
    Äldre 23 Jul 11:56
    #1

    jag dog. lol...
    Men nästa gång så kommer jag att orka mer och gången efter det ännu mer... Jag känner hur det bränner även efter min dusch. Den här kommer nog att funka riktigt bra!

  • Äldre 23 Jul 12:00
    #2

    Orbitrek är min bästa vän! Står på den en halvtimme om dagen! Jag håller också på att dö varje gång, men förbättar mitt resultat för varje dag som går (kollar då tiden mot sträcka och kaloriförbrukning!).
    Har tappat 5 kilo på 6 veckor med bara den som träning. (plus en massa situps!)

  • aikido­aasa
    Äldre 23 Jul 12:06
    #3

    Det låter toppen bra! Så du kör inte heller på deras diet tips ? Bara den skulle få mig att gå ner 10 kg... och så fet är jag inte att det skulle vara bra om jag tappade så mycket.

  • Krokod­ill
    Äldre 23 Jul 13:07
    #4

    Har ni orbitrek från tv-shop eller någon annan modell? Jag vill jättegärna ha en, vi får se när det blir...

  • Lovefo­ol79
    Äldre 5 Aug 02:08
    #5

    Jag köpte en orbitrek men varit lite dålig på att disciplinera mig tyvärr. Men ska det faniej funka! Köpte min via TV shop och fick inte med något program då, men min väninna hade en extra DVD som jag fick. Har ännu inte lyckats lista ut hur 17 man använder den där manicken som ska visa sträcka och kaloriförbrukning dock. :S

  • Novemb­erbröl­lop08
    Äldre 5 Aug 12:57
    #6

    Har oxå en orbitrak som jag kör på. Just nu orkar jag bara 20 min om dagen men ska nog orka mer snart. Jag köpte min på Jula för under 1000:-, kanonbra deal tycker jag.

  • Duches­s
    Äldre 5 Aug 13:23
    #7

    Kan man köpa en Orbitrek på Jula? Måste genast åka och kolla!!

  • Novemb­erbröl­lop08
    Äldre 5 Aug 13:29
    #8

    Japp det kan man Inte exakt en likadan som finns på Tv shop antar jag men minst lika bra.

    Titta här: www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp

  • Novemb­erbröl­lop08
    Äldre 5 Aug 13:31
    #9

    Länken funkar inte, finns under hushåll och kroppsvård, träningsredskap

  • Duches­s
    Äldre 5 Aug 13:32
    #10

    Någon av dessa?


    Novemberbröllop08 skrev 2008-08-05 13:29:30 följande:
    Japp det kan man Inte exakt en likadan som finns på Tv shop antar jag men minst lika bra. Titta här: www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp
  • Äldre 6 Aug 21:17
    #11

    Jag köpte min på Harald Nyborg för tre år sedan. En trogen kompis som i och för sig mest har agerat som klädhängare, men är numera flitigt använd även som träningsredskap!

  • Äldre 21 Aug 13:46
    #12

    hejsan!
    jag hittar inte orbitrek på jula sidan. Jag är jättenyfiken, vad är det? Vad tränar man? Mage? Ben?
    Tacksam för svar :)

  • Vargta­ssa
    Äldre 21 Aug 14:53
    #13

    Älskar min orbitrek! Tyvärr så blir den bara sporadiskt använd.. Kom igång för ett tag sen men åkte på en sån djävulsk förskylning att jag inte rört den på över en vecka. Men snart så! :)

Svar på tråden Testa min nya Orbitrek...