• Helena1978

Så var man hippad...

Så har man blivit hippad också. Det blev verkligen en toppen dag/kväll!
    Vi skulle hämta min m2b:s systerson på cityterminalen kl. 11 så vi tog bilen in. Vi kom lite tidgare, så vi gick in och kollade ankomsttiden. När kl var ca 5 minuter i ropade m2b på sonen att han skulle följa med honom. Jag knatade snällt efter, fattade inte riktigt denna paniken. När vi kom fram till bilen, plockade han fram en plastpåse och då fattade jag direkt. Jag skulle infinna mig utanför Åhléns huvudingång kl. 11, så det var bara att börja knata.
    Där möts jag av min älskade syster och min absolut bästa vän (de andra kunde inte, lite svårt nu i semestertider). Fick en bussremsa och så åkte vi till Vasaparken där vi drack en mouserande pickoloflaska. Då kom hellregnet, så det blev en taxi till första stället. Det var en riktig hunk som mötte oss i dörren! Han spelade bra med, när dem sa att jag inte hade en aning om vad som var på gång. Vi skulle in genom en stängd dörr och innan sa han att det kunde bli väldigt kladdigt, både för han och mig, tog min hand och öppnade dörren. Innan han öppnade var jag alldeles säker på att han skulle strippa.
    In kom vi i en skivstudio. Jag har ju berättat att jag ska sjunga i kyrkan för min älskling och dem tror inte att jag fixar det, så därför skulle jag få sjunga den på skiva. Det gick verkligen jätte bra och det var super roligt!
    Sen drog vi iväg och käkade lunch på PizzaHut för att bege oss till det nyöppnade Selma spa i sthlm. Där fick jag en ansikts+fot behandling. Hur skönt som helst! Jätte mysigt ställe som jag varmt kan rekommendera. Vi var där från 15-19.30. Sen drog vi iväg till Alladin och käkade middag och dansade.
    Det var verkligen en super dag och jag är hel nöjd!

• Svar på tråden Så var man hippad...
  • sanan

åhh..vad kul..hoppas att jag får en lika mysig hippa..har avslöjat bästa vännen och min sambo att något e på gång..*ler* skönt att höra att inte alla som hippas får värsta tjejgänget..för jag har blivit förvarnad om att det kan inte blir så många..

Svar på tråden Så var man hippad...