• feministbrud

I vilket skick kom ni själva hem i?

Det är mycket tjat om fulla blivande makar här, men i vilket skick kom ni själva hem i från er möhippa. Jag kom hem för några timmar sedan i ungefär samma skick som min blivande efter hans svensexa. Jag mår INTE bra idag, men är lycklig i själen

Någon annan som sjöng karaoke i stockholm igår? Det ar många möhippor på samma ställe!

• Svar på tråden I vilket skick kom ni själva hem i?
  • Kireina

Efter lite skumpa och några glas vin. Så lite smått berusad, men knappt märkbart. Dock väldigt nöjd med min hippa.

• Lillsnufflan

Jag har inte blivit hippad än, men jag räknar kallt med att bli salongsberusad men inte så mycket mer. Jag dricker otroligt sällan och det gör inte heller min syster och tärna så jag räknar med att hon inte planerar ett fylleslag.

Oavsett så lär jag vara rundare om fötterna än min kära m2b som är nykterist...

• MyStyle

Jag var nog i lite bättre skick än min m2b, men skillnaden var nog inte stor *hihihi*
    Kan säga att gårdagen spenderade vi hemma hos mina föräldrar som varit barnvakter, så vi kunde "ta de lite lugnt"
    Nä, denna dagen får man ju bli sådär packad

• Nennies

För mej va d lugnt å fint =)
    Klart att ja va lite salongsberusad, men inte mer. Dagen efter mådde ja PRIMA =) Riktigt riktigt skönt faktiskt!!

• feministbrud

Kul att höra att det var fler som var packade på sin möhippa

Jag träffade två brudar till på min hippa och det var inte heller helt nyktra.

• Blondie77

jag va full som en kastrull men jag kom hem iaf :) Min karl hämtades kl 9 lördag morgon och kom hem först kl 21 på söndag kväll hehe...han är fortfarande bakis och vad gör det...det ska kännas att man varit på möhippa/svensexa :)

• SandyPandy

Kom hem i perfekt skick, endast trött. De hade köpt 18 cider till mig (liten miss i beräkningen insåg de själva) och jag fick i mig 5 st under hela dagen... så som ni förstår blev man inte direkt snurrig. Dessutom var vädret helt underbart så vatten var ett måste! Blev överraskad 7 på morgonen så man var rätt slut sen :)

• brud080419

Inte så farligt, eftersom jag fortfarande ammade så hade jag i princip inte druckit på närmre 2 år och ville kunna amma dagen efter så det blev rätt lugnt med alkohol...
    M2B var inte så full heller när han kom hem, han hade varit tokfull vid middagen och därefter tagit det lugnt med alkohol för att klara resten av svensexan..

• zsandora

Helt ärligt så va jag nog i värre skick än min m2b... Jonas hade sin svensexa i helgen, den börja i fredags tog slut 5 på söndag morgon.... kl 12 i söndags va vi å bada hela familjen...

Min började 6 å kom hem 3 på natten, å jag låg hela dagen efter med en hink breved mig...
    Så karlarna behöver inte vara värst....

Men f*n vad kul vi hade bägge två!!!!!

• 20080301

Jag kom hem från båda mina hippor spiknykter =)

• mammajs

Jag blev hippad i lördags och helt ärligt så kan jag säga att jag var bra berusad men fasen vilken kul kväll jag hade

Svar på tråden I vilket skick kom ni själva hem i?