• first lady

Hittar inga tärnklänningar. suck

Hittar ingar tärnklänningar, jag har 3 tärnor och vill att det ska ha samma färg, ljust rosa typ, & långklänning utan axlar.
    Alla är dessutom så dyra. Någon som vet någon som säljer billigt?

• Svar på tråden Hittar inga tärnklänningar. suck
  • JPerlestam

Kolla med bröllopsbutiker om de säljer tärnklänningar från Forever Bridals. De har massor av modeller att välja mellan. Mina tärnor ska ha därifrån och de sys upp så att de passar dem perfekt. Betalar dock 1500 per klänning, bild finns i mitt galleri. Det bästa med de klänningarna är att det finns 54 olika färger att välja mellan. www.foreverbridals.com

• M hjärta M

gojane.com helt underbara klänningar. jag ska själv ha en sådan tärnklänning på fredag!

• valkyriana

Vila brukar ha axelbandslösa som slutar strax nedanför knät. Men det kanske inte är vad du söker? gojane är bra som andra har nämt

• fredag den 13e

Palrenan: Har du beställt därifrån? Mycket fint må jag säga!

• liten81

gojane.com ÄR SUPER! Klänningarna är fina, billiga och kommer på ca 3 veckor. Är själv jättenöjd med min beställning från deras hemsida! Här har du en länk med fina, rosa utan axelband.
    Lycka till!!!

www.gojane.com/23907.html

• mis79

Hej
    Har oxå problem men tärn och näbbklänningar. men hur vågar ni beställa från nätet? Tänk om klänningen inte alls sitter bra! Hur har det funkat för er?

• mis79

Puffar för er som beställt från gojane!! var det svårt att få rätt storlek!!!

• Mizty

Jag beställde två tärnklänningar från Gojane. Vi mätte noga & det blev jättebra! Vi visste dock att min systers skulle bli lite stor över brösten, men det går att sy in. Vi är supernöjda!! Har varit i kontakt med en tjej som skickade tillbaka & det var inga problem alls. Jag fick för övrigt våra på en vecka

• IdaÄlskarLennart

på min sida har jag massor med länkar .. kolla in dom =)

• blacknwhite

www.duosheng.cn har jag köpt min tärnklänning från.
    Kostade nog mindre än 500 har jag för mig.
    Finns mått tabell så det säkert passar.
    Min var jättefin o välsydd!
    finns massor med färger.
    krävs lite engelska dock, men man beställer genom mail,
    så säkert kan någon hjälpa dig om det är klurigt

• sockerbollen

Håller med ovanstående talare gällande VILA. Mina tärnor har klänningar därifrån, men de är som sagt strax nedanför knäet på de klänningar som finns i butik nu. Det finns mörkt lila, djupt skogsgrön, korall och kall champagnefärg, alla i glansigt material, dock med olika broderier och skärning. Finns bolero till.

• Flisa80

Den här klänningen tycker jag är jättesöt!! Den är visserligen kort men det kan man säker be dem att ändra, så den blir hellång. Kostar ju nästan ingenting...

www.kanaccasbridal.com/product.php&cat=529&page=1

• Gizmos

David'sbridal.com (tror jag hemsidan heter) har ocksa manga fina klanningar till bra priser!! Skulle dom inte sitta helt perfekt, kostar det inte saa mycket att fa dom tillfixade av en skraddare...

• Niccisen

Hur mkt har det kostat med frakt & tull för er som beställt från gojane.com?

Svar på tråden Hittar inga tärnklänningar. suck