Någon som har brudbukett i bildgalleriet? Behöver inspiration
Jag vet att jag vill ha någon rosa blomma i min bukett o att den ska vara rund. Skulle gärna vilja se lite olika buketter. Vore skoj om någon vill dela med sig o ge mig lite inspiration.
Jag vet att jag vill ha någon rosa blomma i min bukett o att den ska vara rund. Skulle gärna vilja se lite olika buketter. Vore skoj om någon vill dela med sig o ge mig lite inspiration.
Här är några länkar:
http://www.unikblommor.se/# (välj BILDER och sedan BRUDTRENDER)
www.bernzonsblommor.nu/brollopsgalleri.asp
www.projectwedding.com/photo/browse
images.google.se/images%20bridal%20bouquet&ie=UTF-8&oe=utf-8&rls=org.mozilla:sv-SE:official&client=firefox-a&um=1&sa=N&tab=wi
Kolla i mitt.
Vet inte om du har tänkt haft en vanlig bukett lr en brudbukett? Om du ska ha en vanlig bukett är ett tips att gå in på interfloras hemsida och titta där. Jag hittade en där jag tänkte beställa men sedan så ändrade jag mig och ville ha brudbukett.
jag vill gärna ha en brudbukett
Jag hade en rund bukett med tre nyanser av rosa rosor. Finns i galleriet.
Man kan titta på minbukett i mitt galleri.
Min bukett finns i mitt galleri, under "Fotografens bilder".
Kolla mitt galleri
Min bukett var visserligen vit, men kan enkelt goras i rosa. Kika i mitt galleri.
Min bukett finns i galleriet. Den består av röd gloriosa (men i mina ögon är den rätt så cerise/rosa) och en massa grönt. Kolla in dan för lite inspiration. Älskar formen på den.