• crazydazy

Tips på vad man kan ge behövs!!

Tänkte överraska mina tjejkompisar som ska vara med mig på bröllopsdagsmorgon med en liten påse med blandat smått och gott, tyvärr kommer jag ju inte på vad smått och gott kan vara men ni tjejer (killar oxå kanske) där ute kanske kan hjälpa mig.
    Tanken är att det ska vara något som dom kan ha nytta av under morgonen/dagen och även något att spara som minne.

• Svar på tråden Tips på vad man kan ge behövs!!
  • BrudSeptember2008

Åh, det låter som en jätte bra idé!:)
    Det vill jag också göra!:D

Puffar så vi får lite svar...:)

Ska ingen av er köra, så kan en liten flaska vin som ni kan smutta på när ni fixar er vara trevligt. Några praliner, eller något annat ätbart. Kanske en ask alladin-hjärtan.
    Nåt smink, nån hud eller hårvårdspryl..

• RunAwayBride

tips till hårvårdspryl kan ju vara nån "resestorlek" av hårspray att ha i handväskan..eller nåt läppglans,som dom kan bättra på under dagen...
    minne skulle ju kunna vara en halskedja med ett litet hängsmycke (behöver ju inte vara från den dyraste änden), eller nåt annat smycke. eller om ni har nåst skillt gemensamt intresse, nån liten sak som anknyter till det..

• Fröken Larsson

Jag tycker en liten flaska mousserande vin + choklad låter bra, men också kanske något för dagen efter när man har festat halva natten och behöver vila upp sig? En ansiktsmask, hårinpackning, badbomb, kanske nån liten förpackning med en skön kräm att smörja in sig i?

• Brenda

bRA idé, tänkte bjuda mina tjejer på lite SPA behanlingar och naggel fix... men ett litet smycke var bra! Var finner man det+

• Dolliver

Till mina tärnor har jag köpt ett par hängen med texten "Angel" - lite dubbeltydigt då de både är mina änglar som ställer upp denna dag plus att jag kallas Angel.
    Här hittar du massa olika hängen med olika texter:
    www.bluebox.se/varugrupper.asp&countrs=12&size=12&method=varu&varu=halsband

Halskedja kan man kanske hitta billigare någonannanstans? Jag ska göra det själv.

• crazydazy

Tack alla för tipsen,Vinet ska jag fixa, och chokladen.. sen så blir det nog någon tvål.. tänkte också försöka få tag på små parfymprover (med förhoppning att det inte misstolkas ) sen ska jag nog se om man kan hitta något fint smycke av nått slag...
    Kom gärna med fler förslag om ni har!!!

• T3ZZ

Bryt halsband? Finns för högst tre personer vet ja iaf. Tror ja kan ha sett för 4 me. Kolla på marknader

• HelenaOlivia

Åh vilken mysig tanke! Jag vill oxå ge nåt till mina tjejer nu.
    En resorb och ett par alvedon är aldrig fel att få i det lilla kittet.

• Krokodill

Snö tycker jag har så fina smycken!

• Sommaren2008

Jag tog med lite choklad, något gott att dricka (inte alkohol så här tidigt eftersom det är en lång dag och man vill vara så pigg som möjligt så länge som möjligt) och digestivekex att mumsa på. Det kändes lagom. Min tärna fick även sminkningen av mig.

Svar på tråden Tips på vad man kan ge behövs!!