Kickifotograf?
Hej!
Någon som har erfarenhet av Kickifotograf?
Hej!
Någon som har erfarenhet av Kickifotograf?
puffar
puffar igen...
Har varit i kontakt med henne, men vi valde att inte ha henne då hon var alldeles för dyr. Trevlig att prata med dock.
Hon skulle ha 50000kr för en heldag, då ingick, om jag inte minns fel, 200bilder. Reseersättning tillkom
Tycker iofs att det låter ganska mycket, hur kan hon garantera att det blir 200 bra bilder? Har för mig att hon skulle ha ca 3000kr för bilderna på cd-skiva.
Hej vi hade henne..gifte oss den 5 juli..SUPER bra
samt att hon har en assistent som är superduktig oxå...Vi fick båda två..
Vi betalade 25000kr för 5 timmar..
och får då... 100 "fixade" valda bilder av oss.. som hon gör extra fina...
ALLA tagna bilder på cdskiva,
därav kan hon garantera dessa 100 eller 200 bilder för de tillsammans tog säkert 1000 bilder minst...
tidningsannons ingår..vilket kostar runt1500kr i stockholms tidningarna.. Hon gör även arbetet om vi vill sätta in i fler eller nadra tidiningar...
tackkort monterade ingår..
Hon och hennes assistent var med på salongen där jag och mina brudtärnor gjorde oss iordning... och flera av stylisterna sa" henne ska jag ha som bröllopsfotograf"...
Och något jag tycker var såå skööönt... när vi tittar på de bilder min familj och gäster tog... ser man båda två ÖVERALLT, nära och långt ifrån oss...från alla vinklar och ja ÖVERALLT...och vi MÄRKTE dem INTE ens:)
KAN varmt rekomendera henne..
Menm visst det är mycket pengar det håller jag med om...
Och till er alla tänk på att även omjag säger att hon är super...så är det sååååå viktigt att PERSONKEMIN stämmer mellan brudpar och fotograf..träffas alltid innan ni bookar någon:)
kramar
Nej tyvärr
Men jag tror att hon sa ca 5000 i timmen...
Men hon har väl säkert något paketpris om man väljer en heldag:)
Vi hade nämligen brudens och brudtärnornas förberedelse på salong i stan (stockholm) vigseln ute i hagaparken med picknick, alkoholfri kak och brudtårta mottagning i "kyrkan" och sedan efterfest på hiltons nattklubb..
så det var många olika "anhalter" så vi valde att ha med henne på förberedelserna på salong, före vigseln, vigseln, porträttering av gäster, bröllopsparfotografering med säkert 8 olika "platser" bland annat vid vattnet, på motorcykel, bilder under/bakom slöja, vid gallret, på en bänk, vid ett träd, massor med bilder...samt olika bilder på mig och mina fyra vänner som vi alla har känt sedans barnsben... fotografering efter vigseln, dokumentation av picknick..som nog inte blev å mycket för alla var så trötta och hade nog vätskebrist:) så fotograferna fick mat och dircka:)
ska få bilderna nu på söndag för att välja ut de 100 som jag vill ha "finast".-..längtar såååååå
Lycka till
Till mig sa hon att det kostade 25000kr för halvdag inkl 100bilder och 50000kr för heldag inkl 200bilder.
Mrs Van Derkamp skrev 2008-07-18 14:37:51 följande:
Vad kul att ni var nöjda med henne! Förstår varför hon nu kan garantera så många bilder. Tyvärr var hon alldeles för dyr för oss. Eftersom vi ska vara flera timmar från Stockholm så blev även reseersättning dyr. Hon försökte tillmötesgå oss i pris, men hamnade fortfarande flera tusenlappar över vad vi har råd med.
Som tur är har vi hittat ett annat fotografpar närmare där vi ska gifta oss som känns minst lika bra (trodde inte att vi skulle göra det) och som bara tar 500kr/h tillsammans. Får dock betala separat för bilderna, men då kan vi köpa dessa senare när vi har råd (budgeten sprang iväg lite...)