Calligraphen grrrrrrrr!!!!!
Jag är fullkomligt vansinnig!
Har i god tid beställt vigselprogram och placeingskort från Calligraphen och har de senaste tre veckorna väntat med spänning på produkterna. Igår fick jag ett påminnelsemail om att jag måste godkänna korrkturen för att korten skall gå i tryck! Ringde upp och undrade vad de menade, jag hade ju redan godkänt allt och väntade på grejorna! Men ojdå, det måste blivit något fel, men inga problem, det är tre veckor kvar till bröllopet så du hinner få korten innan dess. Kände mig lättad att det gick att fixa.
Idag får jag ett samtal från Calligraphen, från samma kvinna som jag gjorde beställningen av tre veckor tidigare. Tyvärr hinner de inte trycka placeringskorten så att de matchar vigselprogrammet!! Jag blev jättearg och påpekade att det faktiskt var hon själv som hade tagit emot ordern och att det var ju hon som strulat med info till tryckarna! Jag hade ju varit ute i god tid!
Nej, tyvärr fanns det inget de kunde göra utan de får trycka placeringskorten på ett annat sätt med andra färger än de jag ville ha!
Detta är kanske inte hela världen, men de är ju inte billiga precis och det känns ju riktigt snopet när de faktiskt är de som har sjabblat!
/En arg kund!