• bridesilly

När gifter ni er i juli-augusti?

Nu har man vart på bröllopstorget ett bra tag och de man har pratat med som gifter sig sommaren 08 börjar beta av sina bröllop.

Skulle vara roligt att ha lite koll på vilket datum ni gifter er?! alla ni som har kvar era bröllop i juli och augusti i år

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-12 12:02
    Själv gifter vi oss 9 augusti

• Svar på tråden När gifter ni er i juli-augusti?
  • BröllopJuli2008

26 juli

2 veckor kvar!!! wwwwwwwwwwwwiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• bridesilly

Visst är det spännande att det är så nära nu

• Mikabella

Jag gifter mig oxå 30 augusti. Min lillebror gifter sig nu på lördag så allt fukos ligger för stunden där.

• Krokodill

30 augusti för mig med!! Vi passar på på pojkarnas 1-årskalas!

• Mikabella

Haha fukos...FOKUS ska det ju stå!

Börjar ni bli nervösa, känna kalla fötter, stress eller kanske rent av skräck?

Mikabella skrev 2008-07-14 16:36:48 följande:
    Jag gifter mig oxå 30 augusti. Min lillebror gifter sig nu på lördag så allt fukos ligger för stunden där.
  • Brud28
    Mikabella skrev 2008-07-14 17:43:04 följande:
    Haha fukos...FOKUS ska det ju stå! Börjar ni bli nervösa, känna kalla fötter, stress eller kanske rent av skräck?
    Jag är så nervös så jag nästan mår dåligt haha
    Men jag är inte nervös över att gifta mig utan mer över allt runt om som ska funka felfritt på bröllopsdagen!
  • monpet

Hej
    Jag gifter mig (eller vi rättare sagt) 16 augusti. Jag är nervös över att det skall regna då vi skall ha halva mottagningen ute, vi kan vara inne men då blir det ju inte samma sak.
    Jag är nervös över att håret skall bli dåligt, sminket skit, vaknar med världens påsar eller finne eller nåt annat obehagligt.
    Jag är också nervös över att barnen 3 och 5 år gamla inte skall sköta sig i kyrkan utan gömma sig under min kjol, riva av mig löshåret och gallskrika.

Annars ser jag fram mot den stora dagen HA HA HA

• Pimu

PÅ LÖRDAG den 19....ååååååååh äntligen!!!!!

• bridesilly

Asch då, ingen fara augusti kommer vara toppen i väder

• Paeonia

18 juli på fredag alltså . Såg just väderprognosen....regn

• sussa84

8 augusti. Börjar pirra lite i magen nu, svårt att somna på kvällarna då jag mest ligger och tänker på allt som måste göras och hur det ska göras. Listorna är långa och många, vart ska amn börja?

• pluggisen

Jag gifter mig den 30 Augusti och har provat min klänning idag!!!!!!!! ska göras lite ändringar sedan ska jag prova om 2 veckor igen...... har lämnat in hindersprövningen idag och handlat alla dricka till festen + kläder till mannen. Nu börjar det bli allvar!!!!!!!!!!!!

Längtar till min dag!!!! någon mer den 30 aug.??

• bridesilly
    pluggisen skrev 2008-07-14 20:25:38 följande:
    Jag gifter mig den 30 Augusti och har provat min klänning idag!!!!!!!! ska göras lite ändringar sedan ska jag prova om 2 veckor igen...... har lämnat in hindersprövningen idag och handlat alla dricka till festen + kläder till mannen. Nu börjar det bli allvar!!!!!!!!!!!!Längtar till min dag!!!! någon mer den 30 aug.??
    kolla i augustitråden, där finns alla som gifter sig i augusti och vilket datum dom gifter sig
  • Mikabella

Jag gifter mig oxå 30 augusti. Borde verkligen åka med min klänning till sömmerskan snart. Ska bara läggas upp på längden och sättas dit en liten "knapp" så att man kan fästa upp släpet. Min lillebror gifter sig nu på lördag o vi är värdpar. All energi ligger där just nu...SEN på måndag DÅ ska jag på allvar börja med det sista förberedelserna inför vårt eget. Ush jag fattar inte att det är så snart..Eller ush å ush..Jippi, men lite nervös är jag faktiskt...

Svar på tråden När gifter ni er i juli-augusti?