• stinakina

    Sex and the city filmen!

    Såg Sex and the city filen igår....fick mig en tankeställare!
    Vill inte avslöja för mycket, men jag gick iallafall hem och kramade om m2B (ja jag grät en skvätt också) vi snackade iallafall om vårt kommande bröllop...
    jag vet ju att jag blivit lite ivrig i allt planerande, och det vi från början sagt har efter vägen ändrats på flera punkter..
    allt lull lull tex, inget nån av oss som räknade med det (men nu tycker jag att det varit lite av det roligaste i allt pyssel och planerande)
    Jag har mer eller mindre tagit över allt, inte för att M2b inte bryr sig, utan jag har mer eller mindre kört över honom, frågar honom i bland om det är ok, och han nickar och håller med...

    igår sa jag att vi kan skita i allt, bara gifta oss vi två på rådhuset om han inte längre känner lika stark för detta..(alltså att focus numera ligger mer på detaljerna kring den här speciella dagen än på vad det vi faktiskt ska göra, gifta oss, ingå äktenskap, och sen "leva lyckliga" resten av våra liv)

    Men med en månad kvar så sa han bara att nmera ser han fram emot en stor härlig fest.....*phu*
    Vad glad jag blev....inser varför jag älskar denne man så enormt!

    ja, ville bara dela med mig av mina hjärnspöken..

    lie panik i antågande tror jag med (oerhört dumt att se filmen så nära inpå) sen har jag föraningar om en möhippa i morgon....
    har INGEN aning egentligen..men jag gissar på det!!

  • Svar på tråden Sex and the city filmen!
  • gustafmatilda

    Sjukt bra film! Har ni inte sett den så får ni ta och göra det!

  • HelenaOlivia

    Japp filmen är tokbra!! en film att älska...
    Grät och tokskratta om vart annat, så härligt.
    Fick oxå mig att tänka kring mitt bröllop

  • laris

    Här är en till som grät och skrattade samtidigt. Vi kommer att gifta oss om ett år och har inte riktigt vetat hur vi vill ha det. Filmen blev def. en tankeställare, och nu är det bestämt: ett litet bröllop med de vi älskar mest!

  • Godisråttan

    Den är såååå bra!!!! Man får sig en tankeställare ja!

  • Tooticki

    Ja, den var bra. Jag är glad att de faktiskt tog upp den aspekten då USA verkligen är bröllopshysterins moder!

    Jag bara älskar när Anthony säger "The bride wore a dress designed by no one!"

  • Sebastiána

    Såå bra film!

    Jag såg den i samband med att jag själv tyckte att allt började bli för mycke. Sedan sa jag till min sambo att det blir nog ingen bröllopsfest. Jag orkar inte med det. Vi går till rådhuset och äter en god middag efteråt - men det tyckte han var synd. Han vill ha en fest gulleponken

  • Novemberbröllop08

    Oxå sett filmen, den är ju sååååååå bra

  • VivviM

    Åååå vad jag känner igen mig i TS. Såg den förra veckan och vårt bröllop har oxå vuxit från att vi bara skulle ta med oss familjerna och åka upp till Jukkasjärvi oxh ha ett jätteenkelt bröllop eller att vi rent av skulle gift oss på semestern i Turkiet i somras till att ha blivit ett jättebröllop med 80 gäster och allt lull-lull runtomkring...Känner oxå att jag styr och ställer och min m2b bara hänger på men jag gick oxå hem storgråtande efter filmen och frågade om det var detta han verkligen ville och han sa: "Bara jag får dig så spelar det ingen roll hur bröllopet är och det ska faktiskt bli kul med en stor fest!". Gissa om jag blev glad!!!

  • Humlan66

    åhh vad jag älskade den filmen :-d sjukt bra.. jag såg igår Mamma mia och den va lika bra så gå och se den bums hihi

Svar på tråden Sex and the city filmen!