Hur vänder man texten upponer i words??
Jag håller på att skriva lite frågor om oss i festprogrammet och så ska jag ha svaren upp och ner under frågorna. Hur gör jag det i words?
Jag håller på att skriva lite frågor om oss i festprogrammet och så ska jag ha svaren upp och ner under frågorna. Hur gör jag det i words?
Ja har ingen aning. Förutom om du hade gjord det i WORD art. Sen lägger du texten Behinde ( Har det på Engelska vet inte vad det står i det svenska.
Så kan du snurr o rotera det hur du vill.
jag hade ett jäkla strul.....ska kolla hur jag gjorde och återkomma
Har försökt och aldrig lyckats, men ett förslag som kan funka: Skriv ut bara frågorna först. Skriv sen svaren och stoppa tillbaka pappret med frågorna i skrivaren, fast upp och ner. Du kanske får justera texten och lägga den åt höger för att den ska komma rätt på pappret.
har inte word på denna dator, jag kan återkomma.
Är rätt säker dock på att om du lägger texten i en textruta, så ska du sedan bara kunna rotera den. (Markera och sätta markören vi d hörnet tills du får en böjd pil...)
jag ska testa på vår andra dator och återkomma. Jag vet att det ska gå rätt smidigt.
Fresten testa att dra pilen i upperkant på "lådan" neråt förbi underkanten.. Det är nog så man gör när jag tänker efter..
Ändra textorientering, den knappen kan finnas både som ikon på verktygsfält eller så ligger den under format. Vet att vi nyttjade det när jag tog Dtakörkort, men nu e den bara gråsluggad på min skärm, nån inställning antagligen, hoppas du lyckas bättre
Jag har gjort i Wordart och det gick hur bra som helst...
Lade den som behind Och då kan du placera den varsom i dokumentet. Och du kan även rotera den så att det står upp o ner. Du får upp en redigerings ruta där alla redigeringar som man gör. Där kan du ändra textformat hur det ska se ut mm. Om du inte fixar det så kan du inboxa mig så får du min mail adress så kan jag göra det till dig och maila över igen... Så har du det...
Det är lugnt...
Tack!