• BröllopJuli2008

Vi gifter oss om 2 veckor! Har jag glömt något?

Jag tror att jag har det mesta under kontroll men har något n¨got tips på vad jag KAN ha glömt? Vad kom ni på i sista minuten? Hjälp!

• Svar på tråden Vi gifter oss om 2 veckor! Har jag glömt något?
  • Fröken Larsson

*Att gå in skorna?
    *Att stämma av med präst, kantor, festlokalen, cateringen etc så att inga missförstånd finns?
    *Putsa upp förlovningsringarna?

• BröllopJuli2008

Shit asså... skorna måste jag verkligen gå in! Köpte compeed plåster idag

Präst, kantor och fotograf kommer vi att träffa på onsdagen före bröllopet. Eftersom vi gifter oss på Gotland men bor i sthlm fick det bli så:-/

Ringarna är putsade och nygraverade

Något mer?

• Nightingale

Den här tråden ska sparas, vi har 4v kvar, men herregud, det går fort!!!

Lista på allt som ska med till Gotland?

Backup-skor? Jag ska ha mina supersköna vita ballerinaskor med mig ifall, ifall jag inte kan gå i brudskorna.

• BröllopJuli2008

*Går och kränger på mig brudskorna*

Tror att vi lagt fram allt som rör bröllopet som ska med till Gotland men det skadar ju inte att gå igenom lådan igen

• BröllopJuli2008

Jag kommer få sånna jäkla skoskav av dessa skor alltså! Och nu har jag bara suttit still med dom i typ 2 minuter... my god!

• feministbrud

Håpll ut! Jag ahde det lika för jävligt med mina skor, men de börjar kännas riktigt bekväma nu Jag har dock laddat upp med ett par reservskor, för en hel kväll pallar jag nog inte med de andra.

BröllopJuli2008 skrev 2008-07-11 18:00:59 följande:
    Jag kommer få sånna jäkla skoskav av dessa skor alltså! Och nu har jag bara suttit still med dom i typ 2 minuter... my god!
  • Barecho

Paraply ifall det regnar?
    "Överlevnadsväska" med ex Panodil, hårklämmor, vattenflaska, läppstift, etc.

• GME76   080802

Vigselpappret som ska skrivas på!!!

• Semesterbruden

hindersprövning
    GME76 080802 skrev 2008-07-11 18:53:13 följande:

Vigselpappret som ska skrivas på!!!
  • Semesterbruden

kamera, min gick tyvärr sönder 30 min innan vigseln - tappade den i golvet.
    Jag hade gärna kunnat knäppa lite egna bilder under festen.
    Vi hade 10 engångskameror utlagda bland gästerna pluss alla andra som hade med sig egna kameror.

• GME76   080802

Ja, den är det ja, fick för mig att själva "reg-beviset" hette ngt annat.

Semesterbruden skrev 2008-07-11 18:57:48 följande:
    hindersprövningGME76 080802 skrev 2008-07-11 18:53:13 följande:
  • BröllopJuli2008

Hindersprövningen är påskriven och nerskickad till prästen, likaså noterna till kantorn.

Kamera har vi + att det är en tjej som kommer videofilma vigseln med vår videokamera.

Paraply ska jag ta med, tack för det tipset!

• hungran79

Ett "körschema" för dagen, så ni hinner med allt och inte glömmer något.

• miapias

ett vitt lakan att stå på utomhus om ni ska fotas...min klänning blev både lite grön o svart i fållen....

• ninnabell

Jag har hört att man ska blöta skorna när man går in dom....jag ska prova det iaf

Svar på tråden Vi gifter oss om 2 veckor! Har jag glömt något?