• bröllopsdag

vad ska jag ge min man?

Jag vill så gärna ge honom en present på morgonen dagen efter bröllopet. Kan dock ej komma på vad...
    Snälla, hjälp mig. Vill att det ska vara ett fint minne.

Budget: max 1000:-
    Uteslutet är: secret box,ring,"leksak"typ playstation och sånt.

• Svar på tråden vad ska jag ge min man?
  • stenbruden

För mig kom den 9 dagar efter beställning...

• Mistefy

Oj det var snabbt!!
    Var rädd att det skulle ta mycket längre tid!

• stenbruden

Nejdå det gick fort!

Tänk bara på att beställa den till en annan adress om det oftast är han som tar posten. Det står gordinegenbok på paketet Jag var supernervig men hann först den dagen tack o lov..

• T and T

Läste om någon som skulle göra en dörrskylt och ge sin man, med det nya gemensamma efternamnet. Det tyckte jag var lite symboliskt och roligt.

• Kärlek ger näring åt själen

Jag ska ge min m2b en målad aura tavla med hans aura. :) Detta för vi är väldigt intresserade av just "new age" och det blir en väldigt personlig sak att få. Kommer ev att beställa en med våra auror.

• hjarta

Jag ska ge min blivande man ett par manchetknappar med antika kartor pa. Ena manchetknappen har hans hemstad Ayr in Norra Queensland i Australien, och den andra har min hemstad stockholm. Vi gifter oss i stockholm ocksa...

sa jag hoppas att han kommer att gilla dem

• Pienaar

Jag ska också ge detta:
    www.gordinegenbok.se/index.jsp

Boken kom idag!
    Den blev sååå himla fin! Jag har lagt ner mycket jobb på att skriva om saker som han gillar, vilken musik, vin, fotboll, våra barn osv.

Har fotat en massa också och helt ärligt, han måste bara bli glad över denna fina gåva..

Jag blev själv alldeles rörd när jag öppnade paketet idag. (Den kom med posten).

• Pienaar

Det tog förresten endast 5 dagar för mig att få hem den - helt otroligt!

• bröllopsdag

Hjärta: Det var en fin present!

• Hermkes

Hejsan Hjärta! Det var en kul idé, vart kan man hitta sadana manchetknappar?

hjarta skrev 2008-07-11 15:05:07 följande:
    Jag ska ge min blivande man ett par manchetknappar med antika kartor pa. Ena manchetknappen har hans hemstad Ayr in Norra Queensland i Australien, och den andra har min hemstad stockholm. Vi gifter oss i stockholm ocksa...sa jag hoppas att han kommer att gilla dem
Svar på tråden vad ska jag ge min man?