• PARIS 270608

Bilder från vårt Parisbröllop!

Nu är vi man och hustru.

Fredagen den 27 Juni vigdes vi på svenska ambassaden i Paris. Dagen efter vigseln flög vi till Rom.

Det var bara jag och min älskade och vi hade de mest romantiska dagarna i våra liv!

Bröllopsmiddagen hade vi på en lyxig flodbåt i seine, och att skåla med eifelltornet i bakgrunden var otroligt romantiskt!

Allting klaffade perfekt och jag vill i efterhand inte ändra på någonting! Känner mig lyckligast i hela världen!!

Här kan ni se lite bilder från vårt bröllop.

www.familjeliv.se/hem/ejlm/galleri.php%D6LLOP

Och här från hela resan...

www.familjeliv.se/hem/ejlm/galleri.php%D6LLOPSRESA

/Lyckligaste nyblivna frun i hela världen!!!!

• Svar på tråden Bilder från vårt Parisbröllop!
  • Pienaar

Grattis! Ni var sååå fina..!!

• PARIS 270608

augustibruden 2008

ja vi hade en fotograf i paris, han var helt underbart duktig! Kan verkligen rekomendera honom till andra som ska gifta sig i Paris.

• RangaTanga

GRATTIS!!! Ni var superfina och din klänning var jättesöt! Härligt och gifta sig i Paris! Reser själv dit nästa fredag, fats inte för att gifta mig, det är redan avklarat

• Marsaphir Marlean

Vad smarriga bakelserna såg ut att vara! Snälla säg att de var det också! =) Var de till frukost eller tårta?

• Mumriks blivande fru

Jag kommer inte heller in till bilderna. Jättenyfiken :)
    Kan du inte lägga upp dem i galleriet?

• Rosenbruden

Jättefina bilder. Grattis till er båda. Ni ser jättelyckliga ut.

• ogift80

ni var super fina! duktig fotograf! underbara bilder!!

• NYC08

Ni var verkligen superfina och det ser ut som om ni hade en fantastisk dag. Kan du inte berätta lite mer... var har du köpt din klänning? Hotellet? Vigseln?
    Planerar själv för en utlandsvigsel och behöver all inspiration i världen :)

• Fenixx

så härliga kort på er! vilken härlig klänning, du var kanonfin. grattis

• Gela14

Åh vad fina ni var. Jättefina kort verkligen! Får man fråga hur du lockade ditt hår? Speciella spolar? Du gjorde det på salong?

• Bride in England

vilken underbart vacker klanning!! Skitsnygg Far man fraga var du fick tag i den?

• hondafreak

Åh vad härligt ! Blir avis !!!! Grattis !

• Hemligt i New York

Grattis! Jättefina bilder och låter hur romantiskt som helst!

• brudensara

Å vad fina ni var! Ser ut att ha varit ett fantastiskt bröllop. Stort grattis!

Svar på tråden Bilder från vårt Parisbröllop!