• MrsHappy

Finns det någon?

Finns det någon utav era män som vill vyta ut deras förlovningsring till en vigselring. Eller behållar "alla" män sina förlovningsringar?

• Svar på tråden Finns det någon?
  • grata

Min ska behålla sin förlovningsring och gravera vigseldatum mm på utsidan då insidan är full.

• EnaOline

min snubbe har smält sin förlovningsring och lagt till för mellanskillnaden och köpt sig en vigselring, inga stener i eller så, en slät ring... men med mera guld..

• Mayisan

Min blivande behåller sin precis som den är men graverar in det nya datumet också. Ifs var han bestämd på det redan när vi förlovade oss och valde då en väldigt bred ring.

• MrsHappy

Vi tänkte iaf köpa en ny vigselring till min m2b...
    Förlovningsringen ska våran lilltjej få!

Låter de okej?

• Pyron

Precis så har vi oxå gjort.

Mayisan skrev 2008-07-09 14:59:32 följande:
    Min blivande behåller sin precis som den är men graverar in det nya datumet också. Ifs var han bestämd på det redan när vi förlovade oss och valde då en väldigt bred ring.
  • ia7

blev en ny ring, slät men bredare än förlovningsringen...

• impala58

Jag ska ha två nya ringar och min m2b ska skaffa en ny. Han vill ha en bredare, slät ring och båda datumen i, den gamla var så sliten.

• valkyriana

Vi byter inte. Vi förlovade oss 1 år innan vigseln ska stå och han valde en ring som han vill leva med helt enkelt. Det är en rejäl ring med diamanter fram. Bild finns i galleriet.

• Rockbrud

vi kommer att "pimpa" våra förlovningsringar.
    min ring är i "roséguld" å hans i vitguld. det blir rosa diaimanter för mig å svart på hans, sen ska dem matteras oxå.
    i vårat fall är det så att hans ring är dyrare än min
    han ville absolut inte ha en vanlig slät ring. kinkig kille

• sakke

Vi byter helt ringar, vi tyckte de nya ringarna var lite mer vi-nu, det var ju 11 år sen vi förlovade oss!

• hanjon

Håller med Sakke. Vi ska också byta ut våra förlovningsrungar då de inte är i vår stil längre. M2b får en slät bredre ring där vi graverar in både förlovningsdatumet + vigseldatumet. jag får två nya ringar.

• socker86

Min blivande ska ha en vigselring med svart diamant på. Jag ska ha en likadan fast ngt smalare och med vit diamant i. Han ville absolut inte vara "vanlig" och ville också får lite coola grejer som jag *ler*

Svar på tråden Finns det någon?