• sowa65

nyfiken fråga...

nyfiken; hur många killar finns med här på BT under egna nickname?

• Svar på tråden nyfiken fråga...
  • laris

Hur kommer det sig att det är oftast tjejen som eng. sig mest?

• aikidoaasa

I vissa fall kan det vara för att killarna som kommer hit har en tendens att dissas... (har sett två som försvunnit... )

• laris

Men även allmänt, inte bara här så är det oftast tjejer som eng. sig mer än killar i sitt eget bröllop...

• Herr Nilsson

Jag är kille. Jag har varit medlem här ganska länge men inte engagerat mig så mycket på www.brollopstorget. Det beror dock inte på att jag är rädd för tjejbaciller eller för att jag är rädd för att bli dissad, utan för att diskussionerna ofta inte berör mig. Till en del beror det på att frågorna känns måttligt intressanta, nästan konstruerade, men mest på att samtalstonen är så trissad. Det finns för mycket av en prinsessa-på-ärten-mentalitet: "Om jag inte får som jag vill, då blir det KATASTROF." Man kan le åt att få läsa vissa sådana inlägg men det får mig inte att vilja göra inlägg...

• trampetroll

Herr Nilsson skrev 2008-07-26 07:35:38 följande:

Jag är kille. Jag har varit medlem här ganska länge men inte engagerat mig så mycket på www.brollopstorget. Det beror dock inte på att jag är rädd för tjejbaciller eller för att jag är rädd för att bli dissad, utan för att diskussionerna ofta inte berör mig. Till en del beror det på att frågorna känns måttligt intressanta, nästan konstruerade, men mest på att samtalstonen är så trissad. Det finns för mycket av en prinsessa-på-ärten-mentalitet: "Om jag inte får som jag vill, då blir det KATASTROF." Man kan le åt att få läsa vissa sådana inlägg men det får mig inte att vilja göra inlägg...
    Jag förstår precis, känner ofta så själv här faktisktoch jag gör som du, skriver inlägg i de diskussioner som berör mig eller där det känns som om jag kan bidra med något. Det är inget fel att man inte kastar sig in alla vanvettiga måste-ner-5-kilo-innan-bröllopet-diskussioner. Ni killar verkar vettigare när det gäller bröllopsplanering, det är min åsikt i allafall!
Svar på tråden nyfiken fråga...