Blommor...
Ja ni tjejer, ni som ska göra egen bukett, när köper ni blommorna? jag gifter mig på lördag... ska jag köpa dem på fredag då eller kan man köpa dem tidigare??? och när binder ni buketten, kvällen innan?
Ja ni tjejer, ni som ska göra egen bukett, när köper ni blommorna? jag gifter mig på lördag... ska jag köpa dem på fredag då eller kan man köpa dem tidigare??? och när binder ni buketten, kvällen innan?
jag ska oxå fixa min bukett...jag köper blommorna på fredag förmiddag o sen binder jag buketten på kvällen.....ställer in den i kylen över natten med en plastpåse över....jag hoppas att den klarar sig
okey då gör jag likadant catalina, tack!
varsegod....lycka till med binderiet
Å tack det lär jag behöva... *fniss*
Jag ska också binda själv. Ska ha callor och de håller sig oftast jättebra. Binder en dag före.
EnaOline....det är inte så svårt som man tror...man har oftast en bild av den innan man börjar.....om du har tid så kan du provbinda en mindre bukett idag så går det lättare när du väl ska binda den på fredag...vad har du tänkt dig för blommor?
jag hade tänkt ha rosor, jag har gjort en provbindning själv och det blev helt okey.. .
jag ska ha rosa rosor...
Catalina vad ska du ha för blommor? eller har jag redan frågat dig om det? hihi jag är lite virrig nu när bröllopet är så nära.. hihi
men då tror jag inte att det kommer att bli några problem
ljusrosa och vita rosor,vit o blå sky,"musöron",murgröna o Tigergräs............du är inte ensam om att vara virrig....här har du en till......är du mycket nervös nu?.....jag är det....jag klättrar mer eller mindre på väggarna...måste ha något att göra hela tiden för att vara lite lugn
jag är så grymt nervös, tre dagar kvar. *iiiik*
jag vet inte vad jag ska göra egentligen....jag känner mig så"sjuk".....jag känner mig som ett "yrkesfyllo"just nu....mår illa,skakar som ett aspelöv o är så matt till o från...men det hör väl till
Catalina å jag kunde inte ha beskrivit mina åkommor bättre! hehe
ja imorgon blir det tårtbak.. det gör mig inte mindre illamående, tänk om den kommer se ut som en skidbacke?? hihi
tur att det är fler än jag som känner mig så här.....tror ditt tårtbak blir lyckat...faktum är att vi tror att allt ska bli galet när allt måste vara perfekt ända in i minsta detalj...det är vår stora dag o inget får gå snett....det är som en av mina drömmar jag hade ett tag...jag drömde att tiaran satt på sniskan, sminket rann o hela håret såg ut som ett fågelbo.....min tärna skulle ha gjort smink o uppsättning på mig men när den här drömmen återkom natt efter natt så bokade jag en tid hos min frissa för uppsättning o smink.....den drömmen upphörde men jag har andra istället som inte heller är så roliga....jag tror man föreställer sig att allt går på tok bara för att man är nervös men när dan kommer o man står där så är allt så perfekt....din tårta kommer att bli perfekt....jag lovar
Åh tack Catalina, så snäll du är! Jag är rädd att jag ska vara stel som en pinne hela dagen, att inte kunna slappna av och njuta utan bara oroa mig över allt som kan eller ska gå fel... jag tror att hur fel det än kan bli, så är väl ändå det viktigaste att man älskar varann och att båda säger ja till varandra?? :o)
Den rädslan har jag med men det släpper nog innan vigseln.....jag o min tärna ska bara ta det lugnt på lördag o bli ompysslade....vi har köpt champange som vi ska ha när vi sitter hos frissan....risken är att vi blir lite lagom småyra men o andra sidan så släpper ju nervositeten...förhoppningsvis.....en kompis till mig var så nervös att det blev lite fel i kyrkan istället för att säga "i nöd o lust" blev det "i död o lust"...snacka om att folk knappt höll sig för skratt....efter den felsägelsen så släppte allt för henne o hon vart helt lugn....händelsen är förevigad på film...vi skrattade gott åt det när vi såg filmen en kväll för lite sen när vi satt o festade....det är nog sånt man får ta....för det är som du säger...det är ändå viktigast att man älskar varandra o att båda säger ja till varandra....då har det ingen betydelse hur mycket "fel" det blir