• Augustibruden 2008

Måste man ha gästpresentation i festhäftet?

Jag tycker det är kul när man skriver ngr roliga rader om varje gäst i festhäftet.
    Men min sambo tycker inte det behövs ngn gästpresentation o han tycker oxå att det känns mindre bra att skriva ngt om vissa vi ej känner så bra.

• Svar på tråden Måste man ha gästpresentation i festhäftet?
  • a wife to be

jag tycker det är en rolig grej. När vi var på bröllop för några år sedan hos några vänner till mig, dom hade knappt träffat min m2b då, då skrev dom bara "killen med det coolaste efternamnet" om honom. Det behöver ju inte vara så himla avancerat!!

• GME76   080802

Vi tänkte inte heller ha det men har hört från så många att det är en uppskattad del av programmet så vi kommer göra en väldigt kort av gästerna. Måste börja nu, bara några veckor kvar ju. Hjälp, nu blev jag lite stressad faktiskt .

• Casall

Om det är flera som inte känner varandra kan gästbeskrivningen vara en lite isbrytare.

• Augustibruden 2008

Jag har knåpat o lyckats skriva så bra om många redan, då min sambo kläckte ur sig detta...jag blev såå besviken.
    Men tror vi kör på gästpresentation ändå...får övertala honom

Det är så uppskattat o roliga ju!

Tack för era svar, uppskattas att verkligen få svar i sina trådar!
    Har bara 7 veckor kvar nu till den stora dagen

• Pingi

Min sambo ville inte heller ha gästpresentation, men nu ska han helt plötsligt ha det istället. Vet inte om det är bättre men kör på övertalning och att folk kanske blir besvikna om det inte fins någon.

• Pyron

Vi ska ha två tavlor istället.
    Den ena ska ha foton på alla med nummer på. På den andra kommer det att stå vem dom är och vad dom jobbar med.
    Alla känner nästan alla, men jag tycker det är kul.
    Min sambo vill inte heller ha sånt, men han verkar för tillfället inte bry sig om nåt.
    Så då skiter jag i vad han tycker och gör som jag vill.

• Waersta

Vi ska inte ha det, istället har jag letat reda på gamla kort på alla och ska göra en snabb powerpoint-presentation, dra lite skämt och så.

• Soon and very soon

ska ha liknande som Pyron! inget festhäfte för oss!

• Fenixx

jag tycker det är skoj att läsa om andra gäster på bröllop. festhäfte är lite småroligt att bläddra i allmänt tycker jag.

Svar på tråden Måste man ha gästpresentation i festhäftet?