I går kom dem!!! (blev långt)
Jag såg en taxi genom fönstret frågade min m2b vem som kom till oss, vi var ju på väg till stan. Han svarade att jag får gå och kolla, i dörren stod en taxi chaufför med ett kuvert i handen, jag skulle packa och göra mig iordning på 15 min. Min m2b hade vetat hela tiden, (vi skulle firat hans 35år dag på kvällen, fick han göra med sina killkompisar) Fick en ögonbindel på ögonen sedan gick färden av, blev avsläppt mitt i stan, fick ett nytt kuvert. Skulle gå till den affär som jag handlar mest kläder till mina barn, där stod min tärna och väntade fick en tröja att ta på mig och ännu ett kuvert. På nästa ställe stod en annan av mina vänner med en fin slöja och ett kuvert.
Sedan dax att ta på ögonbindlen igen och ut att åka, kom till slottsmöllan och der skulle vi tävla(har så ont i kroppen i dag) vi var på fångarna på fortet 20st tuffa celler vi klarade 6st.
Helt slut gick vi till norrekatts park och hade en underbar picknick, med div gott att äta och dricka. Efter några timmar gick vi en till min tärna som bor mitt i stan, badade i jacuzzin drack och bara mös. Under kvällen dök det upp fler och fler.
Mina vänninor fixade såå god middag och en ljuvlig efterrätt.
Fick ett frågeformulär att fylla i, kommer säkert något om detta på bröllopet. Sedan gick vi in till stan och dansade loss, Hade en SUPER dag, synd att inte alla kunde vara med men de som var med fixade det så bra, synd att dagen gick så fort bara..
Ville bara dela med mig av min dag.