• EnaOline

Vad har det tagit åt svärmor egentligen?

Min svärmor efter vårt lilla snack, hon la sig ju i allt när det gällde bröllopet, så jag sa ifrån på skarpen. Och hon är som förbytt, hon ska stå för champagnen och jag till och med får låna hennes slöja som hon hade när hon gifte sig och den är otroligt vacker. Wow! Jag är chockad tjejer! Tror ni förresten det blir knäppt om klänningen är naturvit och slöjan är vit?

• Svar på tråden Vad har det tagit åt svärmor egentligen?
  • 27juni2009

Ibland (elleroftast) är det bäst att säga ifrån om de är något man stör sig på
    Din svärmor kanske inte tänkte på att hon la sig i för mycke, tyckte kanske att hon hjälpte er o nu vet hon att hon får lyssna på er istället Härligt
    Sen kan ju jag tycka att om de inte är med o bekostar något på brölopet så ska de inte helle rlägga sig i så jag hoppas min svärmor kommer hålla sig utanför när de får veta våra planer

• EnaOline

Ja annars verkar hemligheten och vara verkligen stenhård och säga ifrån på skarpen. Jag är verkligen rörd över att jag ska få låna hennes slöja, det trodde jag aldrig skulle ske. Vilken fin gest av henne! Det kanske finns hopp med andra ord?

Svar på tråden Vad har det tagit åt svärmor egentligen?