• Turboplingen

Imorgon är det dags!

Ja imorgon är det dags för vigseln =D
    Idag är det sista dagen vi är pojkvän och flickvän, fästman och fästmö..

Imorgon efter gubbens jobb åker vi till power big meet, går runt där och kollar på bilarna till 18.00 då sätter vi oss i cabben och cruisar iväg mot drive in vigseln och viger oss =D
    Är inte ett dugg nervös eller pirrig, ska bli jätte kul =D

• Svar på tråden Imorgon är det dags!
  • EvelinaK

LYCKA TILL!!!

Hörde om att det skulle bli vigsel på bilträffen!
    Coolt! Ta mycket kort!!

Lycka till!

• Mrs love

Jag läste om det i vår lokala tidning, vilken rolig grej!!
    Ska försöka tränga mig fram så att jag får se nån vigsel, kommer nog vara ganska mycket folk...

Lycka till!!!

• sommaren08

Men Vad kul, läste om det i tidningen. Lycka till!
    Gifter mig själv på lördag.

• MyStyle

Ååh vad roligt!!! Har några kompisar som ska dit, önskar jag själv oxå skulle det.

Lycka till

• Turboplingen

Tack alla =) ja vi har varit med i lite tidningar innan och nu va vi med i slutet av en film som aftonbladet har laggt in =p

Allt gick jätte bra iallafall och det va super kul!

• Paeonia

Grattis, jag var självklart på Power Meet (som alla andra år sen 18 år tilllbaka ).

Sonen orkade dock inte med att ta sig till drive in vigseln då vi var på fel sida stan.Det hade varit kul att se

Men vår tilltänkta transport från kyrkan visas som första bil på den här länken, en cadillac -59 cab......mmmm kan inte bli bättre än så.

tv.vlt.se/player/play/49666

• Turboplingen
    Paeonia skrev 2008-07-06 22:30:08 följande:
    Grattis, jag var självklart på Power Meet (som alla andra år sen 18 år tilllbaka).Sonen orkade dock inte med att ta sig till drive in vigseln då vi var på fel sida stan.Det hade varit kul att seMen vår tilltänkta transport från kyrkan visas som första bil på den här länken, en cadillac -59 cab......mmmm kan inte bli bättre än så.tv.vlt.se/player/play/49666
    Ja väldigt snygg =)
Svar på tråden Imorgon är det dags!