• Fröken förväntan

Är det bara jag som anar troll i mossen :-)

Är det bara jag som tycker att det verkar finnas en del s.k. troll här inne som bara skriver strunt för att få oss "stackasrs stressade brudar" ur balans Någon annan som har några misstankar eller är det bara jag som är paranoid?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-07-01 12:36
    Menar såklart oss "stackars stressade brudar" men en uns ironi, vi är väl lugna som filbunkar allihopa

• Svar på tråden Är det bara jag som anar troll i mossen :-)
  • 20080301

Björnarna minns jag oxå, undrar hur man ens kan tänka ut något sånt... =)

Tooticki skrev 2008-07-01 09:24:50 följande:
    Hmm, har hängt på BT i ett år och när det faktiskt varit troll så har det varit väldigt uppenbart (jag minns t ex en het diskussion om att ha björnungar klädda i västar som dansade på bröllopet!). I övrigt tror jag att de flesta här inne är seriösa, annars är det ju för sorgligt...
  • Mams
    Sebastiána skrev 2008-07-01 09:15:08 följande:
    ("Guuud...var ska jag få tag på något lånat. Är så stressad!"),
    Kan säga att jag struntade i att ens leta efter ngt blått, nått nytt, ngt gammalt...!
    Skulle jag isf få stressa ihjäl mig.

/Lycka till med allt.
  • Zozo

fast den med björnarna undrar jag om tjejen inte verkligen VAR seriös pa.. vilket nâstan vore värre...

• Fröken förväntan
    Zozo skrev 2008-07-01 12:06:07 följande:
    fast den med björnarna undrar jag om tjejen inte verkligen VAR seriös pa.. vilket nâstan vore värre...
    Var björnarna en gammal gammal tråd? Har missat den, lät spännande vare sig det var på riktigt eller ej
  • lycklig78

Det var något troll som spelade invandrare och skulle gå upp i vikt också...

Eller va inte det ett troll kanske

• matildaochniklas

Jag håller med dig TS!

• paradisfågel
    lycklig78 skrev 2008-07-01 12:20:07 följande:
    Det var något troll som spelade invandrare och skulle gå upp i vikt också...Eller va inte det ett troll kanske
    En rätt ung tjej? Känner igen tråden o satt själv o funderade troll när ja läste tråden..
  • lycklig78
    paradisfågel skrev 2008-07-01 12:35:40 följande:
    En rätt ung tjej? Känner igen tråden o satt själv o funderade troll när ja läste tråden..
    Ja, hon va inte mer än 17 tror jag, och skrev nästan obegripligt. Ville gå upp i vikt till bröllopet, som hon inte riktigt visste när det skulle va. Tror hon vägde ca 40 kg om jag inte minns fel. Hon ville inte börja äta riktigt som vi tipsadeom och inte uppsöka läkare. Hon ville ha piller...
    Det blev en jättetråd.
  • Zozo

Var det inte hon som ville växa pa längden med hjälp av speciell mat???

• lycklig78
    Zozo skrev 2008-07-01 12:41:29 följande:
    Var det inte hon som ville växa pa längden med hjälp av speciell mat???
    Jo, det kanske det var... Helsnurrigt iaf!
    Kunde ju inte va sant!?
    Har inte sett henne på BT varken före eller efter den tråden.
  • paradisfågel
    lycklig78 skrev 2008-07-01 12:38:01 följande:
    Ja, hon va inte mer än 17 tror jag, och skrev nästan obegripligt. Ville gå upp i vikt till bröllopet, som hon inte riktigt visste när det skulle va. Tror hon vägde ca 40 kg om jag inte minns fel. Hon ville inte börja äta riktigt som vi tipsadeom och inte uppsöka läkare. Hon ville ha piller...Det blev en jättetråd.
    Haha just de ja.. Hon ville gå upp i vikt med piller.. Den tråden var rätt underhållande o läsa.. Hennes skrivteknik blev bara värre o värre för varje inlägg hon gjorde..
Svar på tråden Är det bara jag som anar troll i mossen :-)