• patapluschk

Morgongåva till mannen?

Vad ska man ge sin man som morgongåva, det kan ju inte bara vara han som ska ge mig? Några roliga idéer och erfarenheter?

• Svar på tråden Morgongåva till mannen?
  • FruRålin080808

Funderar på att ge min sambo korthållare som han kan ha till kreditkort/bankkort och gravera in Aeternus amor - Evig kärlek
    www.slimcase.se

• HurraViSkaGiftaOss

Han får ju dig

• Tes1979

Jag funderar på att ge min blivande ett par nya fräscha och lite dyrare kalsonger, han unnar sig aldrig det själv och därför kan det nog uppskattas, någon som har ett tips om bra märke?
    / Tes

• lycklig78

Jag gjorde en secret box.

Det var uppskattat

• Anja 19 juli 2008

Min sambo har sååååå jä..la länge tjatat om en tatuering han vill göra, han har ritat den själv och han har sparat o sparat och sparat och varje gång han nästan fått ihop pengarna så händer något som gör att vi måste lägga pengarna på nåt annat.

Så nu kommer han få den tatueringen i present av mig. Ska boka tid åt honom och allt. det förväntar han sig inte och det ska bli så kul för jag vet hur överlycklig han kommer bli

Något litet annat ska han oxå få, helt symboliskt så att han får öppna nåt LITET paket oxå

• mad78

Har också funderat på en tatuering. Min sambo har en stor ryggtatuering som inte är färdig och som han också har sparat till för att göra färdig men som sagt, det dyker alltid upp något hål att stoppa pengarna i. Eller så får han en klocka som han har tittat på.

• Xaston

Ge bort en upplevelse tillsammans med dig!

Tex en Champagneprovning, Chokladprovning, eller en Guidad Takvandring. Kolla in t.ex. www.boxexperience.com, de har många olika saker att välja mellan.

Svar på tråden Morgongåva till mannen?