Bordsplaceringsmall?
Jag söker en bordplaceringsmall till festprogrammet (förutom den som finns på BT). Har någon en bra mall att dela med sig av? Hur har ni andra gjort bordplaceringen i festprogrammet?
Jag söker en bordplaceringsmall till festprogrammet (förutom den som finns på BT). Har någon en bra mall att dela med sig av? Hur har ni andra gjort bordplaceringen i festprogrammet?
Jag skulle också behöva ha hjälp.
Vi ska ha ett traditionellt honnörsbord och resten runda.
Jag använder denna som finns här men nu har vi mallen som är ett U , vad ska ni ha för någon
Vi har ett traditionellt honnörsbord med 6 platser + 3 rektangulära bord (som inte sitter ihop med honnörsbordet). 2 st med 16 platser och 1 med 19 platser.
Kan tipsa om ett superbra program att göra placeringen med: SmartDraw! Helt super!
Jag kör mitt i Excel. Tycker det är ett busenkelt program.
Har inte ens tänkt på att man ju kan göra det i excel Har laddat ner bord och stolar härifrån BT i rätt storlek och klistrat in dom i festprogrammet. Har sen gjort textrutor om jag skrivit namnen i bredvid stolarna men kantlinjerna syns fast jag har valt ingen kantlinje på textrutorna
Vet någon hur man får bort den? Den kanske inte syns när jag skriver ut...?
Kan man ladda hem SmartDraw?
voilen: Det borde gå att ta bort kanten. Men det beror på vilket program du använder.
Jag vill också veta var man hittar Smartdraw?
Jag använder word och har markerat att jag inte ska ha nån kantlinje... Det brukar ju inte vara så svårt.
Vi har ingen bordsplaceringsmall till gästerna, de får gå runt och titta själva, vi är bara 29st så det blir itmne så mycket. Däremot har vi gett krögaren en bordsplacering med allergierna utskrivna. de ska ju både sätta ut våra bordsplacerings servetter och servera.
Det finns ett stort blädderblock i festlokalen så jag tänkte oxå skriva ut allergier och alkoholfritt på ett papper åt dom i köket.
Man kan ladda ner en test för 7 dagar direkt från SmartDraw, så man kan prova på. Så får man välja vilken mall man vill använda, väldigt lätt faktiskt.
www.smartdraw.com/specials/smartdraw.asp&gclid=CIDaj-7zn5QCFQuZQwodXS59tw
voilen: kan va att det är "fyllning" i rutan... men det är svårt att veta. vad jobbigt att detblir kant
jag tyckte själv bättre om programmet som bröllopsguiden.se har än den här på BT
Men det är iofs jobbigt att behöva skriva in allt igen.
Nu har jag fått bort kantlinjen (puh)... Kollade på fel flik, gick att välja "ingen linje". Lätt som en plätt Tack för alla bra tips!