• Brud 5 juli 2008
    Äldre 27 Jun 21:06
    1971 visningar
    9 svar
    9
    1971

    5 juli brudar

    TJEJER blivande FRUAR
    NU är det bara 8 dagar kvar.

    Har ni fixat allt?

  • Svar på tråden 5 juli brudar
  • sofjoa
    Äldre 27 Jun 21:20
    #1

    nä, långt ifrån

    du då?

  • bara jag
    Äldre 27 Jun 22:48
    #2

    Nej, inte allt ännu. Är såå stressad, måste lugna ner mig lite..

  • cesse
    Äldre 27 Jun 22:49
    #3

    Ganska bra koll. Ska ämna in festprogrammen på måndag för bigning, falsning och häftning. Sen en massa som man inte kan fixa innan men vi har lista på det som ska göras.

    Ni då?

  • sofjoa
    Äldre 28 Jun 10:08
    #4

    tror att det mesta är under kontroll, har ju försökt att göra en lista som vi ska beta av i veckan... som sagt har en massa kvar men det är sånt som inte kan göras i allt för god tid

  • swordf­ish
    Äldre 28 Jun 10:25
    #5

    Ja nu börjar det dra ihop sig! EN VECKA KVAAAAR!!!
    Och igår läste jag på text-tv att värmebölja kommer till
    Sverige framåt torsdagen!!! yes bara att tacka!
    Här är läget under kontroll, verkligen!
    - idag hämtas mannens ring (spännande för jag har valt design)
    - skriva en drinklista
    - inhandla mineralvatten och godis, kaffekoppar
    - köpa extra par stay-ups
    - på tisdag ska vi träffa servering o catering och gå igenom tider.
    - onsdag: naglarna ska bli fina
    - fredag: åka till blomaffären när de öppnar och vara med när de gör min bukett. På kvällen ska vi duka lokalen.

    Som ni ser är det inte mycket kvar. Och snart är det bara att inse att man kan inte göra mycket mer.
    Jag ska verkligen se till att njuta av dagen och verkligen släppa min kontroll. Att låta andra fixa o styra lite. Vi har ju gjort allt själva, så på bröllopsdagen får de andra göra sitt för att det ska bli en rolig fest.

    Ska nog klämma in ett solariebesök på söndag o tisdag. För nu i helgen ser det inte ut att kunna sola något.

  • Femtej­ulinol­låtta
    Äldre 28 Jun 10:36
    #6

    Ja... nu börjar det verkligen brännas! Vi började vår planering i februari då min M2B friade... kan inte fatta att vi verkar ha det mesta under kontroll... Nåja, är lite stressad över att kyrkprogrammen och placeringskorten inte är färdiga...men det får vi fixa imorgon. Skulle gjort det idag..trodde min kille men han blev tagen för svensexa imorse kl. 07.00 o lär komma hem sent! Vi var ute med båten och låg o sov i Årstaviken (jag har lyckats hålla god min o lurat dit honom)då bestman och hans bror kom roendes med gummibåt, ringde på hans telefon o frågade var han var..det blev då rundgång i telefonen och han fattade att de var utanför! Succe, han hade inte anat någonting! Hoppas att han får en bra dag, stackarn är sjuk och hann bara sova någon timme då han trodde att boten skulle driva in i vassen..hehe Ikväll kommer min kompis och provsminkar och gör manikyr

  • Dionys­os
    Äldre 29 Jun 08:10
    #7

    ÅÅÅÅåå om en vecka så är det klaart. Men så mycket att fixa. Tänkte snart sätta mig och skriva allas namn förplaceringskort och bordsplacering och jag är i vanliga fall en person inte blir nervös men herregud det känns verkligen som att det närmar sig.
    Ska väll bara se till att alla namn blir rättstavade och så, he he

  • Golden­sea
    Äldre 29 Jun 09:54
    #8

    Vi har verkligen inte allt klart.. vi satt dock igårkväll och gjorde en himlans massa. Värdparet var här och vi satt till ett inatt. Embossade förstasidor till festprogrammet, korrekturläste pysselhäfte och färdigställde det och gjorde en first draft av vigselprogrammet.

    Det pirrar nåt så otroooooooligt i min mage. Tiden går ju så snabbt! Jag börjar nästan nojja redan nu för att tiden ska gå alltför snabbt på lördag när den går så snabbt nu.

  • Munchk­in
    Äldre 29 Jun 11:40
    #9

    Vi har vigselprogram och festhäftena kvar att göra klart, men de ska i princip bara skrivas ut, och så måste vi göra en bordsplaceings skylt...och försöka få tag i en kantor som kan spela efter noter....

Svar på tråden 5 juli brudar