• TEB08

Vita nejlikor - sa blev buketten

Innan vart brollop sa hade jag sa svart att bestamma mig for blommor till buketten. Var inne pa vita nejlikor, men var osaker pa om det kunde ses som begravningsblommor (www.brollopstorget.se/Forum-1-24/m2758861.html). Tack vare nagra vanliga sjalar har pa BT sa foljde jag min onskan och struntade i vad andra tyckte. Resultatet finns i mitt galleri. Fick mycket berom for den och manga har nu andrat uppfattning om vita nejlikor...

• Svar på tråden Vita nejlikor - sa blev buketten
  • MrsP

Jattefina!
    Jag funderar ocksa pa vita nejlikor men har inte bestammt mig annu.

• Kärlek ger näring åt själen

Det är sååå super vackra lika så var din bukett.

jag kommer själv att ha nejlikor i min bukett trots en massa motiga komentarer om att det är en dödsblomma vilket jag svarar genom " Ja, men då får ju mitt äktenskap vara dödfött. För det hänger inte på blommorna ändå". Det brukar folk bli tysta av

Jag kommer att ha blå nejlikor och vita rosor och orkidéer

• CamillaetCamillus

Det var en jättesöt bukett! Bra att Du stod på Dig. :)

• TrulyInLove

Jag ville ha rosa så tackar för att jag fick se din bild. Jättevacker!

• TEB08

Kul att hora att ni gillar den. Nejlikor tatt packade ger ett helt annat intryck an som knoppar utspridda pa ett par stjalkar - det tar bara lite tid for folk att inse det!

Lycka till med era nejlikebuketter och dela garna med er av era bilder.

• Cissit

Jättefint! Jag ska också ha vita nejlikor tätt ihopsatta.

• Miss Blue

Vad fint!
    Som du säger det blir helt annorlunda när de sitter så tätt, superfint!!

• gustafmatilda

Jättefin bukett! Jag gillar i vanliga fall inte de täta små, men detta var jättefint. Kanske för att det inte var en massa olika blommor i olika färger. Smakligt gjort! =)

Svar på tråden Vita nejlikor - sa blev buketten