Är det mig det är fel på????
Våra värdar trodde vi skulle vara helt underbara men tycker bara det känns mer och mer jobbigt. Det började med att när vi hade en planering med dem så hade främst den ena värden kommentarer på allt från dåligt lokalval, till scenplacering, vigselordning m.m. Blev verkligen jättesårad! För 2 år sedan var jag värd på hennes bröllop och vi bara gillade läget utifrån deras önskemål vad jag minns. Visst har hon haft ett jättetungt år och inte mått bra men tycker ändå hon om någon borde veta att det är känsligt att kommentera för mycket negativt om bröllopet. Känns som hennes kommentarer och "såren" jag får av dem förstör vår relation helt! Har inte bett dem om något mer än festen och hälsa välkommen på vigseln. När de gifte sig så ville de själva göra framsidan och baksidan till häftet vilket vi tyckte var helt ok. Nu ville vi göra detsamma och de tycker att vi lägger oss i! Vet inte ens om jag VILL att de ska göra hela festhäftet åt oss men fine eftersom vi har ett speciellt bildtema vill vi att det återkommer på baksidan och framsidan av häftet och någon bild i själva häftet. Thats it! Men som sagt tycker de att vi lägger oss i allt att vi inte kan släppa m.m.
Igår bad jag dem om de kunde kolla upp med några av gästerna om de verkligen kommer och om de fixat boende (tror många tar för givet att de ska bo hos en av de andra värdarna men hon bor i en två