Blomsterbåge / Rosenbåge
Göra egen, hur?
Hyra/köpa, vart då i stockholm, pris?
Snälla hjälp mej 1 månad kvar.
Göra egen, hur?
Hyra/köpa, vart då i stockholm, pris?
Snälla hjälp mej 1 månad kvar.
ja har köpt en rosenbåge som vi ska klä med ballonger i våra färger, svart/vit/guld.
vi köpte den på jula för 69 kr tror ja, den är 2,4m. man monterar upp den själv å den är stående.
helt klart värt det tyckte vi B-)
om ja säger 3,5 dm ungefär. kan de va rätt?!
ja vet inte hur bred den är. har inte byggt den ännu.
vi hade tänkt ha den bakom oss. den är ju gjord för att sticka ner i jorden så vi får hitta platter som man kan sätta fast det på, eller nått. men eftersom du monterar den själv kan du bestämma höjd hur du vill.
Rockbrud, finns den på Julas webb?
Okej, ja de låter bra :)
hittade den tror jag:
www.jula.se/e-Sales/esa/default.jsp
den fanns där.
gå på planteringstillbehör-spaljéer
Min man och hans kompis tillverkade en båge som min kompis sedan klädde i lingonris band och några ballonger. Den blev jätte fin. Kommer inte ihåg vad det var för material dem böjde till.
Hej. Vill bar säga att jag såg nånstans en brudbåge som var gjord av en lång hårdplastslang typ såna man har till elkablar. Den hade de fäst i två fina krukor och täckt med mossa och blommor. Man kan även gjuta fast ändarna i betong om mn inga krukor har.
Hej AllS!
Min syster hade båge på sitt bröllop.
Den var bara i vägen för fotografer och de själva tyckte de att den var i vägen.
Mitt förslag är att ha en fin vas där du sätter din bukett.
Sen kan man dekorera med olika saker.
EX: Ett litet brudpar, rosenblad. Är det någon händig vän kan den ta vilda blommor eller
hållbara blommor typ gerbera,germini,rosor, nå blad o binda i hop till en liten liggande girlang.
Eller ett stor fin skål med blommor.
Lägg ut blommor rosor o gerbera löst på bordet.
Gör en skylt bakom o häng upp/spika upp med era namn o datum i färg med nå hjärta eller symbol för ert bröllop.
Lycka med er iabiab