• Silva79

Tackkort, vilket är bäst? Snabba svar...

Har labbat ihop 3 alternativ på qpix.se och undrar nu vilket ni tycker är bäst.

De är ju tydligare i verkligheten... Ni ser kostnader och storlek över varje bild.

Alt 1, 2 eller 3?

www.metrobloggen.se/jsp/public/permalink.jsp

• Svar på tråden Tackkort, vilket är bäst? Snabba svar...
  • brumme lisa

Måste alla få lika? Kan väl va kul med olika varianter inom samma familj... så gör vi fast med "vanliga" kort... sitter med dem nu men nu blir jag sugen på att göra lika fina som era... men, men, våra blir nog oxå bra

• Silva79

Man kan ju beställa olika kort, så alla behöver inte bli lika. Fast vi har inte så många att skicka ut till så vi kör nog likadana till alla.

Tror säker era blir bra :)

Jag gjorde egna inbjudningskort, det får räcka.

• Waterfall

Verkligen fina kort!!
    Hur har du gjort för att göra ett svart-vitt kort med blommorna i färg? Jag har försökt men inte lyckats...
    Uppskattar tips och råd! Tack!

• Silva79

Jag använder Gimp (ett gratis bildredigeringsprogram som finns att hitta på nätet), har skrivit en beskrivning på hur man gör i en annan tråd, kan verka lite krångligt men när man väl gjort det några gånger går det snabbt.

www.brollopstorget.se/Forum-1-77/m2797636.html

Waterfall skrev 2008-06-26 13:59:38 följande:
    Verkligen fina kort!!Hur har du gjort för att göra ett svart-vitt kort med blommorna i färg? Jag har försökt men inte lyckats...Uppskattar tips och råd! Tack!
  • Pupetta
    Silva79 skrev 2008-06-22 13:37:09 följande:
    Efter lite dividerande valde vi tackkort nr 2 och bytte ut ringfotot till det vid stranden där vi håller om varandra. Lite snålheten som fick styra. Det var ju nästan halva priset på nr 2 mot nr 1. Annars tyckte jag nog också att nr 1 var bäst.
    Precis det tänke jag föreslå
    Vattenkorten är jättefint men jag gillade 15x15 formatet bättre!
    Bra val!!
  • Silva79

Tack :P

Pupetta skrev 2008-06-26 17:05:05 följande:
    Precis det tänke jag föreslå Vattenkorten är jättefint men jag gillade 15x15 formatet bättre!Bra val!!
  • Cissit

Har du satt ihop designen på korten själv? Jag vill också ha flera bilder på våra tackkort, tycker det är så tråkigt med bara en bild.

• Cissit

Ah, nu ser jag på Qpix att de har en "guide" för sånt. Skitbra sida ju! Verkar vara vettiga priser också...har ni jämfört med något annat ställe?

• Silva79

Jag har väl inte jämför jättenoga, men bland det jag hittat verkar dom billigast.

Kolla runt lite, det finns ju ganska många framkallningssidor som har tackkort, dock inte många som har samma typ som qpix.se

Cissit skrev 2008-06-27 13:41:55 följande:
    Ah, nu ser jag på Qpix att de har en "guide" för sånt. Skitbra sida ju! Verkar vara vettiga priser också...har ni jämfört med något annat ställe?
  • Fröken förväntan

Gillar 1:an bäst!

• LindaMattis

ettan är finast tycker jag!

• lillaj

Nu har vi också beställt tackkort från Qpix, vilken toppensida att sätta ihop snygga tackkort med! Perfekt för oss som ville ha med fler än bara en bild

Nu hoppas vi bara att resultatet också blir bra!!

• Smultronsommar

Gillar 1:ans utseende men 2:ans bilder...

Är det "typiskt" din man att ha solglasögon så alla andra vet om det? Om ja = behåll om nej = byt ut!

Tänkte att du kunde byta ut det mot en av dem "klassiska" parbilderna på något av de andra korten. Tror nämligen kortet (bilden framför allt) blir för liten för att se "effekten" att du speglas i klart och tydligt.

• Smultronsommar

Oj, såg nu att tråden visst var lite gammal... Sorry!

• chamor

Vi har också gjort en kompott av bilder Fick lite insperation här men gjorde våran i photoshop

Svar på tråden Tackkort, vilket är bäst? Snabba svar...