• swordfish

sista sidan!!??

Hjälp mig med sista sidan i festprogrammet!!??
    jag har med;
    välkomsthälsning
    meny
    vett & etikett regler
    "detta har hänt" (om oss)
    Vinkunskap
    dubbelsida med 4 sånger
    Sagt om äktenskapet
    19 saker du kan göra för att krascha ett bröllop (ha-ha kanske inte så lyckat att ha med i sitt festhäfte, men det var lite kul, typ "utbringa en skål för brudens näsoperation, fråga brudens mor om hon inte kan gå ner på knä framför dig och släppa fram PetterNicklas så han får lite luft samt andra knäppa grejer)
    Bingo
    Sen är det näst sista sidan kvar... Har ni något roligt jag glömt? kanske någon rolig vits? ev kanske jag har med lite sånt "Sagt av barn".

• Svar på tråden sista sidan!!??
  • Fröken Larsson

Vi använde sista sidan för att tacka först och främst de personer som haft speciella roller (tärnorna, värden osv) men också för att tacka gästerna för deras gåvor och för deras närvaro som gjorde vår dag så speciell.

• Fiafis

Vi hade en fin dikt på sista sidan.

• lillamaa

vi kommer också använda sista sidan till att tacka de som hjälpt till under planeringen och bröllopet

• swordfish

Jag skrev fel i början, "hjälp mig med sista sidan", menade att det var bara en sida jag har kvar, men det var näst-sista sidan Allra sista sidan har vi skrivit Tack-tal. Men nu har jag löst problemet med näst-sista sidan, det blev lite kul saker som barn har sagt gällande äktenskapet.
    Tack ändå.

Svar på tråden sista sidan!!??