• maramis

Bröllopsnatten.......

Jag tänker som så här...

Med tanke på att dagen kommer bli lång och intensiv..har vi betämt oss för att ha en bröllopsmorgon istället=) Nyaduschade, nya underkläder, ostressat, frukost i sängen och en helt underbar början på dagen!!!! (ps ställer kl 1h tidigare..hihi..)
    Vad tror ni om det?

• Svar på tråden Bröllopsnatten.......
  • Originalrosen

Låter som en bra plan, funkade för oss.

• patti87

blir nog bra :)

vi ska heller inte ha någon "bröllopsnatt" festen kommer nog hålla på enda in på småtimmarna, 04.00-05.00 tiden...vem orkar lixom då ha en bröllopsnatt...tror nog att man är slut efter hela dagen, hela kvällen och hela natten av festandet :P

• Zozo

UTAN väckarklocka! Det var sa himla skönt att fa vakna av sig själv efter den laaaanga dagen innan...

• EmmaCaroline

tror inte man är så där super sugen efter den långa dagen... Det är nog bäst som ni gör. Fast jag tänker nog inte planera när vi ska mysa utan det blir väl när man känner för det.

• dfk

Det låter som en bra idé, man är rätt slut efter en lång dag och kväll. Så kan ni mysa när ni orkar. Så gjorde vi med.

• patti87

kommer lixom fler mysstunder :) det ska ju komma när man har lust lixom :)

• Fröken Larsson

Det låter jättehärligt, det finns ju inga måsten så kör på det! Själv gjorde vi tvärtemot vad många andra brudpar tycker att man ska och lämnade festen vid 21. Kom till hotellet, drack champagne, åt choklad och sniffade på de vackra blommorna på rummet...och så satt jag och borstade ut håret (tog nog en timme) medan min man låg naken och läste högt från de gästboksblad med roliga frågor som vi hade fått alla gäster att skriva. Skratt och lyckogråt blandades tack vare allas iakttagelser och kommentarer. Kändes som ett skönt sätt att varva ner på...fast sen somnade vi ju ändå inte förrän framåt två.

• Zozo

Vi kom inte i säng efter en härlig fest förran 6-7 pa morgonen.. Visst han vi mysa lite ändä, efter att maken kastat tusen harnalar över hela golvet.. men det var liksom inget vi planerade. Bättre sa; att det far komma när andan faller pa

• JohanoCissi

Underbart låter det som. Vår bröllopsnatt hände ingenting då min man hade över 40 graders feber när vi anlände till hotellet. Vi skulle mysa med räkmacka och te och tillsammans öppna presenterna för att sedan ha det tradionella bröllopsssexet men istället fick jag ta hand om om stackaren och hämta alvedon, dricka och termometer. Men ärligt talat, det gjorde jag med glädje för han hade enorma skuldkänslor för att han hade blivit sjuk. Tyckte så synd om honom och intalade honom att bröllopssexet kan vi ha närsomhelst i resten av våra liv.

• dfk

Ja det där med att reda ut brudfrisyren var ingen lek. Jag hade jättemånga nålar i stuckna och löshår och fastnålad tiara och slöja.... Var rätt så öm i hårbotten...

• maramis

Kanske låter tråkigt att planer in något så härligt... men resten av dagen gå ju i ett!
    Vi ska göra som en "grej" av det, vår mysstund innan vi blir man och fru.
    Goda räkmackor, lite champagne, vackra underkläder...och världens sexigaste man=) Inte helt tokig början på dagen!!
    Och vem vet....lusten kanske faller på även på nattten..och jag är inte den som är den=)

• gulleva

Vi har bokat bröllopssviten Så jag vill gärna njuta lite av den. Så hoppas på en lång skön morgon.

Svar på tråden Bröllopsnatten.......