• lillamaa

    ljusa kläder till m2b

    m2b har pratat om att han vill ha ljusa kläder. han vet inte riktigt vad han vill ha men de lutar nog mot kavaj.

    så vart har ni med ljusklädda m2bs köpt kläderna ifrån? vad kostade de? har ni bilder?

    nått man måste tänka på? vad ska de ha för skor?

  • Svar på tråden ljusa kläder till m2b
  • Karl1970

    Testa www.suitopia.se
    de skall tydligen köra med vita kostymer nu, finns tydligen inte på hemsidan men ngn annan här på sidan hade frågat om de kunde erbjuda ljusa och vita kostymer och de hade svarat ja..
    Kanske värt att emaila dem och fraga?
    Mvh Karl

  • Brud28

    Dressmann kan ha de, men är lite osäker!
    Ni kan ju gå och titta om ni har en butik i närheten där ni bor

  • SussEk

    Min M2b är ingen kostymkille i vanliga fall..... Så han har köpt en enkel H&M-kostym. Piffar upp den med skjorta och exklusiv slips!
    Tanken är att kavajen sen kan användas till jeans och till lite enklare tillställningar.

  • SussEk

    Glömde.... Kostymen är mellangrå och kostade under 1000:-

  • lillamaa

    men hur gör man med skorna då om man köper en vit/creme färgad kostym? antar att de också ska vara ljusa, eller?

  • varanusX

    Min man hade vit kostym med vita skor till. Skorna är förövrigt till salu...

  • Hallon80

    Jag har också beställt till sambon från HM...ljus linnekostym...tog en vit också för säkerhets skull!! På rean dessutom...98:- för byxorna..198:- för kavajen!! Fin skjorta och nice slips så blir han såå stilig!!

  • Ankan80

    Min m2b skall nog ha en ljusgrå kostym. Vi skall kolla på Malmströms och passa på nu när det är REA.
    Hittar vi ingen blir det en svart

  • socker86

    Min sambo har precis beställt en vit/cremefärgad frockcoat från en lokal ateljé som dessutom fick skicka efter ett par special beställda byxor i samma färg från Cavalier. Dom var jättesnälla som ville ställa upp och uppfylla våra (hans) önskningar. Nu ska han bara beställa ett par vita finskor. Inga märkvärdiga, men kan vara lite knepigt att hitta, jag vet. Han kommer ha en vit/cremefärgad mönstrad väst under och en såndär "mjuk icke åtsittande slips" (glömt vad det heter men det är inte plastrong jag menar) i guld/cremefärg. Kommer bli assnyggt!

  • socker86

    Med hela paketet av kavaj,skjorta, och alltihopa så kommer det gå på 8500:- om du ville veta :)

Svar på tråden ljusa kläder till m2b