• Skimra

NU börjar jag bli nervös

Är det sjukt eller?

Gifter oss på midsommarafton, har inte varit det minsta nervös för någonting tidigare eftersom vi ska ha ett ganska enkelt bröllop.

Men NU! Rent plötsligt bara flög nervositeten på mig och jag kan inte koncentrera mig på mitt jobb eller någonting alls.

Börjar känna mig stressad över att jag inte ska hinna med allting och att någonting ska gå i lås. Åh....nu ska jag bara sätta mig ner och pusta.

Det värsta är att jag får sammandragningar (gravid) när jag blir för nervös.

• Svar på tråden NU börjar jag bli nervös
  • bara jag

Oj, då är det nära!! Ja, mina nerver harinte varit de bästa de närmaste dagarna trots att vi gifter oss den 5 juli. Lycka till med allt! Det kommer att gå så bra så! Se bara till att vila ordentligt och delegera ut uppgifter till folk så att du kan ta det lugnt dagen innan...

• Ars amandi

här är en till midsommarbrud som är lite nervitrös även vi ska ha ett litet bröllop men inte spelar det nån roll

å mannen har lyckats dra på sig en jädra förkylning...

• Skimra

Ja det är ju tänkt att jag ska gå på stan imorgon och mysa, fixa naglarna, tona håret. Ja pyssla om mig själv. Men jag känner hur stressen kryper närmre.

Men jag vet, det kommer att gå bra!

Lycka till själv när det är er tur!

• Skimra

Åh både min sambo och vår son har varit förkylda nu i en vecka. Jag har gått på alla husmorskurer som finns för att undvika det och ta i trä...
    Jag har klarat mig än så länge i alla fall!

Ars amandi skrev 2008-06-18 12:19:38 följande:

här är en till midsommarbrud som är lite nervitrös även vi ska ha ett litet bröllop men inte spelar det nån roll å mannen har lyckats dra på sig en jädra förkylning...
  • misstrixie

Vi ska ha ganska stort bröllop på midsommar och även jag är nervös. Två tjejkompisar kommer hit om en stund för att ge mig en paus i allting, vi ska fika i solen och prata lite strunt en stund. Ska bli skönt att få koppla bort allt lite. Men sedan måste jag packa för vi åker redan imorgon...

• Ilbäcksan

Ett tips till er som är rädda att bli förkylda eller känner att något är pågång, köp Echina force, det är rena dunderkuren för mig, det bryter aldrig ut på mig när jag börjar äta såna, minns inte när jag var sjuk sist efter att jag börjar äta dessa när jag känner av symptomen. Finns bla. på Apoteket.

Ang nervositet så har jag haft svårt att koncentrera mig på jobbet de senaste två veckorna och jag gifter mig nästa lördag. Känns som ett otroligt waste of time att åka till jobbet, jag har ju massor som ska göras hemma! :)

• misstrixie

Jag var dunderförkyld i förra veckan och sambon också... det var inte så kul just då men nu känns det skööönt att ha det bakom mig för risken att vi åker på något nu igen borde väl vara ganska liten.

• Skimra
    Ilbäcksan skrev 2008-06-18 12:25:11 följande:
    Ett tips till er som är rädda att bli förkylda eller känner att något är pågång, köp Echina force, det är rena dunderkuren för mig, det bryter aldrig ut på mig när jag börjar äta såna, minns inte när jag var sjuk sist efter att jag börjar äta dessa när jag känner av symptomen. Finns bla. på Apoteket. Ang nervositet så har jag haft svårt att koncentrera mig på jobbet de senaste två veckorna och jag gifter mig nästa lördag. Känns som ett otroligt waste of time att åka till jobbet, jag har ju massor som ska göras hemma! :)
    Åh jag hade gärna tagit Echina force eller Echina guard som brukar fungera suveränt på mig. Men jag kan inte ta det nu när jag är gravid.

Ja men visst känns det som man inte har att göra på jobbet nu när man har så mycket att planera.
  • Ilbäcksan

Tråkigt att du inte kan ta det nu...

Jag har ganska lugnt just nu på jobbet dessutom, har jag alltid precis innan semestern, så dagarna är sååååå långa. Det är tur att BT finns :)

Svar på tråden NU börjar jag bli nervös