• CeciliaA

    Bra kärleksfilm efterlyses!

    Underbara kärleksfilmer efterlyses, har sett myycket men hoppas på nya tips!

    Mvh Cecilia

  • Svar på tråden Bra kärleksfilm efterlyses!
  • Kireina

    har inte läst vad de andra skrivit, men Music and lyrics är ju en jättemysig film. annars är the holiday ett hett tips.

  • Kireina

    ok, nu har jag läst igenom och inser att båda mina tips var med.

    Men jag har ett till Freaky Friday. Den är helt helt underbar, och jag gråter en tår av lycka varje gång jag ser den. Handlar om familjär kärlek och inte så mkt mellan man och kvinna.

    Vill inte säga så mkt, men se den. Den klassas som ungdomsfilm och både jag o min man älskar den. Har sett den hur många gånger som helst!

  • Marsaphir Marlean

    Om familjär kärlek räknas är väl the Heartbreakers bra. ;) Gillar den.

  • celtic

    har inte läst tråden men Ps I love you tyckte jag var jättebra, en annan jättebra film som kanske inte precis bara är en kärleks film är Eternal sunshine of a spotless mind. Mitt liv utan mig är en jättesorglig kanadensisk film om kärlek som jag satt och hulkade till.

  • celtic

    Glömde Fyra bröllop och en begravning, den har jag säkert sett 20 gånger och fullkomligt älskar!

  • Marsaphir Marlean

    Jag har en känsla av att Mamma mia! nu kommer vara en kärleksfilm också. Sedan har vi ju Grease.
    Personliga favoriter är annars Kal ho na ho och Devdas *Bollywoodfilmer*

  • lillamillan

    någon som tagit med "the lake house"?
    Den är underbar....

  • Meiia

    Finns en film som heter Dagboken: Jag sökte dig och fann mitt hjärta. Den är väldigt fin!

  • Sommarbrud 08

    Den är fantastisk


    Novemberbröllop08 skrev 2008-07-18 10:50:18 följande:
    Vet inte om nån nämnt The Notebook men den är nog den bästa jag sett
  • lbmarbrg

    Min asolut bästa kärleksfilm att rekommendera är When a man loves a woman, snyft. Har inte läst tråden, så den kanske redan finns med på ett hörn.

  • Schatzilein

    Italienska för nybörjare & Eneste ene kanske kan kvala in som kärleksfilmer? Romantiska är de iaf!

  • Anki82

    Älskar The notebook vet inte vad den heter på svenska eller förevigt, Love actually är super mysig med.

  • Vena

    Hej!
    Rekommenderar Waitress som är supermysig, man går runt o ler länge efter den. Shriley valentine en annan må bra film.

  • Neri05

    The lake house med Sandra Bullock och Keanu Reeves!!!Jag är ett riktigt filmfreak o den här filmen är en av dom bästa kärleksfilmen jag set!!!Ett måste i dvdsamlingen.HEEEELT UNDERBAR!!!

  • T3ZZ

    Hehe kolla upp det stämmer helt! The Notebook = Dagboken
    Ja ska oxå försöka kolla igenom alla dessa filmer. Hoppas bara man tar sej den tiden innan bröllop =)

  • gustafmatilda

    Nu har filmen inte kommit ut än så jag har inte sett den, man jag TROR att "Hennes envisa hjärta" kan vara en mycket vacker kärleksfilm. Tror den har premiär på bio på söndag, den måste jag se! Älskar kostymdraman! Kolla in trailern på www.sf.se.

Svar på tråden Bra kärleksfilm efterlyses!