MÖHIPPAN
Igår kom dom och tog mig.... Jag fick panik!! Skrek rakt ut och låste in mig på toan... Barnen blev väl vettskrämda! ;) Dom lät mig ta en dusch innan vi skålade i bubbel och gav oss iväg.
Tyvärr kunde inte en av min a bästa vännenr vara med då hon var i Österrike, men hon hade skrivit ett brev och skickat med en "hemmagjord docka av sig själv" som jag fick hänga runt halsen.
Första uppgiften var en tipspromenad i stadsparken. Frågorna handlade om min blivande make. För varje rätt svar fick jag öppna ett paket som innehöll smycken av alla de slag och såklart en tiara! Jag blev såå snygg!
Sen åkte vi vidare till Uppsala. Hämtade upp två till deltagare. Sen spelade vi Laser Dome. Skitkul!!!
Därefter åkte vi in till stan. Pga regnet hade dom lånat en lägenhet (annars hade vi varti i en park). Drack lite rosévin. Sen knackade det på dörren. Jag blev skitnervös!!! In kommer en kille som säger att han har sett att det finns en bra samlingslokal i närheten. "Ska vi inte gå dit och ta en dans?!"
Killen var en kompis, kompis och anställd av stockholm stadsteater... Han lärde mig en koreografi till "Te worrying kind" med The Ark. Jag älskar The Ark! Lite pinsamt, men jätteroligt!!! Blev filmad såklart....
Tillbaka till lägenhet för inomhus-picknick. Pastasallad, bröd, brieost mm.
Efter ett tag knackar det igen och in kom en tjej från Mary Key. Hon hade sminkdemonstration för oss. Hon sminkade mig medan de andra fick sminka sig själva. Vi blev skitsnygga!!!
Sen bar det iväg till en Italiensk Restaurang. Jättemysigt. Efter middagen avslutade vi dagen. Det var planerat för en karaoke-bar också, men alla var så trötta efter en fullspäckad dag...
Det var verkligen en superbra dag!!! En trevlig dag med mina vänner. Inga farliga pinsamheter, precis som jag hade önskat!!!! Har fortfarande inte fattat att det är gjort!