• junikul08

Ge mig ett sista minuten tips mot nervositet!

På tisdag gifter vi oss äntligen och jag har längtat så länge, men såklart är jag jättenervös! Så ge mig gärna ett sista-minuten-tips, av mental eller praktisk karaktär :))

• Svar på tråden Ge mig ett sista minuten tips mot nervositet!
  • Brud28

Försök att bara tänk på hur roligt där är att din stora dag äntligen är här!
    Och njut av varje liten minut
    De sak jag försöka göra på min dag, om de går
    Lycka till!

• junikul08

gaaaaaahhhhh
    en dag kvar bara!!!!!

• sviiden

För mig funkade andningsövningar. Jag var nog på helspänn på dagen B, men försökte vara så fokuserad som möjligt, och inte tänka på att jag var nervös. Funkade ganska bra.
    Men sen när man stod utanför kyrkdörren, då fick man fjärilar imagen. Men jag tog många djupa, lugna andetag och det funkade otroligt bra! Rekommenderas varmt! Lycka till!

• junikul08

Bara några timmar kvar... och magen har såklart brutit ihop helt... jag vill bara kunna njuta!! Varför ska man vara så nervös... det är ju bara dumt.

• MrsSeptember

Jag brukar tänka, vad vore detta utan nervositet. Det är ju ändå en del av det härliga, att känna spänningen osv. Hur tråkigt skulle det inte kännas att vara precis som vanligt - egentligen!

Det är ju längtan du känner! Intala dig det.

• swordfish

Jag kan också känna pirr och nervös! Samtidigt...? Varför ska man vara nervös?? man gifter sig med mannen man älskar, i kyrkan med sin familj o vänner som åskådare... "värre" saker har man varit med om... Slappna av!! Ta det lugnt! Ha roligt!! Vad kan hända?
    Lycka till allihopa!

• swordfish

Jag kan också känna pirr och nervös! Samtidigt...? Varför ska man vara nervös?? man gifter sig med mannen man älskar, i kyrkan med sin familj o vänner som åskådare... "värre" saker har man varit med om... Slappna av!! Ta det lugnt! Ha roligt!! Vad kan hända?
    Lycka till allihopa!

• swordfish

Lycka till allihopa!

• swordfish

Lycka till allihopa!

• Rosenpetunia

ÅÅÅH vad roligt att Er bröllopsdag är jättejättenära nu
    Vi gifte oss också på en tisdag
    Det kommer att bli kanon och jag har inga sista minuten-tips, tyvärr. Pirrig i magen var jag ända fram till kyrkdörren men sen släppte det helt och DEN KÄNSLAN som kom i kyrkan är obeskrivlig. Njut av er stora dag, du kommer att vandra i ett underbart lyckorus

Försök att sova, det är nog ändå ett litet tips
    Även om det blir svårt, jag vet

((((((((((((( en lugnande kramis ))))))))))))

• junikul08

DAGS IDAG!
    Och jag har sovit knappt tre timmar....... det var omöjligt med fjärilspartyt som pågår i magen......

• weinlove

Lycka till. Tänker på er.

• BlivandeFruJohansson

lycka till!!!

• Äntligen dax!

Ja det här sista-minuten-tipset är väl kanske försent???

Men en stor whiskey funkar alltid! :P

• junikul08

Är gift nu! Och det var en helt obeskrivligt fantastisk dag. De första 5 minuterna skakade mina ben så det nog syntes, men sedan efter att själva vigselakten kom igång kände jag mig bara lugn och jättelycklig! Tack för alla bra tips jag fick! Skriver själva bröllopsberättelsen i en annan tråd utan allt sånt här nervositetstrams som jag ägnat mig åt :)

Svar på tråden Ge mig ett sista minuten tips mot nervositet!