• BrudSeptember2008

Morgongåva till maken!?

Hjälp mej nu tjejer!

Min blivande make förväntar sej inte att få någon morgongåva, just därför skulle jag vilja ge honom nåt litet och väl genomtänkt(..av er *fniss*) Det får kosta max några hundra.

Väntar ivrigt på svar!;)

• Svar på tråden Morgongåva till maken!?
  • matildaochniklas

Du kanske kan göra en bok med bilder från erat förhållande, och roliga saker ni gjort tillsammans.

• Troll1

Den här har jag beställt, med våra namn såklart...
    www.isa.nu/shop/ja-p-105.html
    (Best även denna samtidigt till vår dotters 1-årsdag:
    www.isa.nu/shop/sessa-p-112.html)

SecretBox blir det inte tal om i år ialla fall. Kanske till 1 årsdagen om jag är modig nog då.
    Manchettknappar fick han till sin födelsedag.
    Han använder inte smycken eller klockor. Jag tror att han blir glad för tavlan. Viktigaste är ju att det är lite genomtänkt och inte "dussinpresenten" tycker jag.

• matildaochniklas

Oh, va fint!!!
    Det där blev jag riktigt sugen på!

Troll1 skrev 2008-06-14 22:07:37 följande:
    Den här har jag beställt, med våra namn såklart... www.isa.nu/shop/ja-p-105.html(Best även denna samtidigt till vår dotters 1-årsdag:www.isa.nu/shop/sessa-p-112.html)SecretBox blir det inte tal om i år ialla fall. Kanske till 1 årsdagen om jag är modig nog då. Manchettknappar fick han till sin födelsedag.Han använder inte smycken eller klockor. Jag tror att han blir glad för tavlan. Viktigaste är ju att det är lite genomtänkt och inte "dussinpresenten" tycker jag.
  • surran1986

Min syster är en duktig amatör fotograf och fotade på min möhippa till secret box och skickade in bilderna och gjorde ett litet secret box album till min sambo som han ska få till morgongåva.

• Hvidbrud

Jag är också i kriis med att hitta den perfekta presenten... Fina stavar, men min gubbe har inte smycken. En secretbox betyder indet för honom när han har äkta varan...
    Tänkte på en swiss army knife med inskription- tills jag hörde att man inte ska ge nort knivar (det skär bandet mellen en, och det kan jag ju inte risikera!)Sen tänkte jag på en biljett till Barcelonas fotbols lag, men hörse att en så kostar flera tusen...
    Kom och hjälp! Fler förslag! Nått som håller för evigt!

• Idur

Ngt som jag har förberett till min blivande, är ett album där jag tagit lite mer romantiska och avklädda bilder som han ska få som morgongåva... jag gjorde det hos en proffessionell fotograf med den vänninna som gjorde samma sak... men man skulle kunna be en vänninna ta korten om man inte känner sig bekväm... men vi gjorde detta i impuls då vi kom att tänka på "snygg naken" programmet... det finns inget snyggare än sådana kort och jag tror att alla blivande män skulle uppskatta en sådan gåva...

• Troll1

Du kan ju också ge honom en dag med små överraskningar. En liten utflykt med lite gott att äta o dricka, go choklad til kaffet osv. Under utflykten kan du även ge honom ngt som du vet han gillar. En fin bok, album med bilder på er eller kanske ett litet kit med badbubbel, massageolja och kanske en liten flaska mousserande etc. Väl hemma så kan du kanske massera honom och sedan bada ihop i bubblet. Min m2b hade definitivt uppskattat det! Ett fint minne...

• Ernhake

Min m2b ska få en klocka och i asken ska det ligga en lapp där det står "VARJE MINUT MED DIG ÄR VÄRDEFULL"

• Troll1
    Ernhake skrev 2008-06-15 10:32:07 följande:
    Min m2b ska få en klocka och i asken ska det ligga en lapp där det står "VARJE MINUT MED DIG ÄR VÄRDEFULL"
    Jättefint!!
  • lotta070508

Min kille är galen i Arsenals fotbollslag och jag hittade en sida där du kan beställa en massa olika souvenirer med de olika engelska fotbollslagen. så han ska få ett par manschettknappar med arsenals vapen på och en snygg plunta i silver med vapnet på som jag tänkte gravera in vårt bröllopsdatum på och kanske någon liten mening eller så.

• Hvidbrud

puff... Jag blir galen på att inte komma på vad jag ska ge honom. Blir helt nojjig- tänker Känner jag honom inte bra nog för att veta vad som ville göra honom överlycklig... Inte kul!

• be happy

Jag gav bort ett playstation 2... lite dyrt, men jag räknar med att få viss användning av det själv! Han blev jätteglad och såå överraskad!

• weinlove
    Ernhake skrev 2008-06-15 10:32:07 följande:
    det var en mysig idé.
Svar på tråden Morgongåva till maken!?