• Veronika och Daniel

Tips på bra fotograferingsplats i Gbg?

Jag och min blivande man ska gifta oss den 2 augusti i göteborg. Vi har ännu inte hittat nåt bra ställe att ta våra bröllopsbilder på.. Vi vill gärna ta bilderna vid havet, men kl tre på eftermiddagen en lördag så är det fullt av folk som solar och badar (om det är fint väder)... :)

Nån som har några bra tips på bra ställe förutom Rödasten och som inte är en badplats?

• Svar på tråden Tips på bra fotograferingsplats i Gbg?
  • Frujj

Din fotograf borde ju kunna kläcka några idéer.

Björlanda finns fina ställen.
    Beror kanske oxå på vart ni ska ha vigseln?

• nettisen69

Som Frujj sa så vet väl fotografen var ni kan fottas.
    Sen beror det på var ni ska vigas och var festen ska va.
    Hur lång tid ni har innan eller efter vigsel spelar ju roll!

Men ta upp det med fotografen så får han oroa sig över det! Ni har ju en hel del annat att tänka på!

• Siris

Botaniska trädgården, trädgårdsföreningen!

• Troll1
    Siris skrev 2008-06-14 20:43:27 följande:
    Botaniska trädgården, trädgårdsföreningen!
    Men det är ju inte vid havet precis.

Var ska ni vigas?
  • Veronika och Daniel

Vi ska vigas i Västra Frölunda kyrka och sedan ska vi ha festen ute vid Önnereds brygga.
    Vid Önnereds brygga skulle det ju fungera att ta bilderna, för där är det ju fint men det kanske blir lite kontigt om alla gästerna är där då?...
    Men det får nog bli där om vi inte hittar nåt annat bra ställe.. :)

• Troll1

Veronika och Daniel skrev 2008-06-14 22:34:30 följande:

Vi ska vigas i Västra Frölunda kyrka och sedan ska vi ha festen ute vid Önnereds brygga. Vid Önnereds brygga skulle det ju fungera att ta bilderna, för där är det ju fint men det kanske blir lite kontigt om alla gästerna är där då?... Men det får nog bli där om vi inte hittar nåt annat bra ställe.. :)
    Ska ni inte fotas före vigseln? Hmmm... Kan gästerna mingla en bit bort annars? Jag har inte varit där, men det låter jättemysigt!
  • nettisen69

Annars har ni ju Fiskebäck som ligger ganska nära Önnereds Brygga.
    Kör mot Fiskebäks småbåtshamn och antingen ta det där eller just i kurvan, strax innan Fiskebäcks Hamn, in till vänster. Massa fina klippor och hav!

Svar på tråden Tips på bra fotograferingsplats i Gbg?