Vad ska jag ha i vasen, tips på blommor
jag har köpt dessa vaser på, någon som har ett förslag på vad jag kan fylla upp dem med?
vill ha någon form av ganska stora yviga vita blommor...
jag har köpt dessa vaser på, någon som har ett förslag på vad jag kan fylla upp dem med?
vill ha någon form av ganska stora yviga vita blommor...
Här kanske:
wwwwww.brollopstorget.se/Forum-1-24/m2958261.html
Och som dina vaser....
www.projectwedding.com/photo/browse&tag=white&thumbs_page=2
sök på vita blommor på bilder i google,där finns garanterat maassor!
nån som vet va blomman i mitt galleri heter?
Verkar som att den heter Antastacia (Krysantemum)
images.google.se/imgres%25D1hrysanthemum/ChrysanthemumAnastasiaWhite.jpg&imgrefurl=www.grandflower.ru/en/sales/another/&h=500&w=500&sz=68&hl=sv&start=16&um=1&tbnid=Tz_8kwFj-tVJGM:&tbnh=130&tbnw=130&prev=/images%3Fq%3Dwhite%2Bchrysanthemum%26um%3D1%26hl%3Dsv%26client%3Dfirefox-a%26rls%3Dorg.mozilla:sv-SE:official%26hs%3DZoU%26sa%3DN
Fröken förväntan skrev 2008-06-16 10:28:08 följande:
passar krysantemum bra ihop med brudslöja eller är ranunkel finare?
Båda är ju fint,men mitt hjärta klappar klart för ranunkel eller pion =)
ranunkel är jättefint tycker jag, är det dyrt med ranunkel på blomsteraffärer tros?
Ranunkel är urvacker!
Lägger min röst på den..
bra fråga..jag ville själv ha ranunkel eller pioner,det skulel inte vara några problem,men här i det vilda blommar iaf pioner för fullt nu..så bara att hoppas de inte är svindyra i aug!
Ska nog höra med min florist vad det kan tänkas landa på i pris och om det finns att få tag på i augusti, är ingen hejjare på blommor och årstider sådär.
Ranunkel är ju en vårblomma så om det finns i augusti så är de nog ganska dyra...då är ju både dahlior och krysantemum lättare. Men jag håller med om att ranunkel är helt underbara!