• Annas bröllop 2008

Vad ge en blivande brud i present??

Vad ska man hitta på åt en blivande brud som vi skulle vilja ge något speciellt till?? Gärna något "hemlagat". Foton från möhippan kommer hon också att få, men skulle vara kul med något personligt också! Tips, tack!

• Svar på tråden Vad ge en blivande brud i present??
  • MissieA

Ska ni ge henne något på möhippan eller på bröllopet?

Jag hade aldrig bara gett en present till bruden utan det ska i så fall vara en gemensam present till brudparet, men jag kan ha missuppfattat dig. Du kan fixa en korg med gott som dem kan ha nytta av på bröllopsnatten eller någon gång senare. En flaska champange eller vin + massor med annat gott fast då till både bruden och brudgummen.

• Annas bröllop 2008

Nej det ska vara till dom båda men något som bruden uppskattar mycket! Vi funderade faktist på en korg av något slag.. Tips på saker att sätta i den??

• Nikajo

Jag är nygift, och skulle velat ha en "just married" bikini av mina väninnor om jag haft möhippa. Jag hade ingen, alltså köpte jag en sån själv och badbyxa till mannen, vilket var väldigt uppskattat på vår honeymoon. Fick massor av grattis av alla, och en massa uppskattande kommentarer!

• MissieA

Annas bröllop 2008 skrev 2008-06-10 09:38:20 följande:

Nej det ska vara till dom båda men något som bruden uppskattar mycket! Vi funderade faktist på en korg av något slag.. Tips på saker att sätta i den??
    Hmm något gott. Choklad, några goda delikatesser, kanske någon uppelelse som ni kan skicka med som båda kan njuta av. SPA-weekend??

Det beror på hurdana dem är som personer.
Svar på tråden Vad ge en blivande brud i present??