• DollyLolly

Vad för present till tärnor?

Ngn som ska / har köpt någonting till era tärnor. Jag funderar på några fina enkla halsband.
    Har ni några bra förslag??

• Svar på tråden Vad för present till tärnor?
  • dfk

Det är jättefina gåvor att ge halsband, och i galleriet som du hade halsbandet i var jättefint tycker jag!

• Limbolight

förstår igentligen inte vitsen med att ge presenter till tärnorna. Själv har jag tre stycken, som betalar sina klänningar själva och jag hoppas inte att de förväntar sig någon present. Enligt tradition är det en ära att få vara brudtärna och hade någon frågar mig om jag ville vara tärna hade jag gladeligen varit det, utan present. Men vill man, så är ett halsband en toppenidé!

• Plummis83

Jag tänkte bjuda med min tärna på spa innan bröllopet när hon kommer hit och hälsar på, bor typ 50 mil lr nått sånt ifrån varandra!! Kan både hon och jag behöva inför den stora dagen!!

• Ankan76
    Anettan73 skrev 2008-06-07 13:59:51 följande:
    www.saijtam.se/armband.phpEtt tips på en sida... Bra priser. Sen är inte allt WOW
    Vilket bra tips på sida..har precis varit inne och beställt pärlhalsband och örhängen som present till min tärna. Kostade inte mycket men en liten uppskattning från vår sida.
  • hannapanna2008

Jag har gjort ett halsband och ett armband med svävande pärlor till min tärna i vårt färgtema.

• anirac1

Till toastmastern köpte jag en klocka att ringa i och den var graverad med datum

Till bestman köpte jag manchettknappar och slipsnål och corsage - lika till min man

Till Brudtärnan köpte jag halsband och örhängen - fast hon valde bort dem till bröllopet -
    Hon fick diademet och kostnaden hos frissan där vi var tillsammans på bröllopsförmiddagen
    sedan fick hon konserveringen av buketten i ett tittskåp

Brudöverlämnaren fick corsage

• lycklig78

Jag köpte halsband, betalade klänningar och övernattning till 3 tärnor. (Betalade inte för make och hår som många gör)

I efterhand tycker jag egentligen det räckt med klänningarna.
    Men allt har lätt att försoras upp och man VILL så mycket. Men gjort är gjort och jag hoppas de blev nöjda.

Jag beställde tillsammans med många andra här på BT, från en sida i USA. Halsbanden hade en ganska stor pärla. var verkligen jättefina.

Svar på tråden Vad för present till tärnor?